Przejdź do głównej zawartości
Raport Strony Kariery PRO

Chcesz dowiedzieć się, jak efektywnie śledzić aktywność kandydatów na Twojej stronie kariery? Skorzystaj z jednej z możliwości, aby uzyskać informacje, których potrzebujesz.

Aleksandra Kruc avatar
Napisane przez Aleksandra Kruc
Zaktualizowano ponad 2 tygodnie temu

Śledzenie ruchu na Stronie Kariery PRO jest możliwe za pomocą trzech narzędzi:

  • Google Analytics,

  • Meta Pixel,

  • Wbudowany raport Strony Kariery PRO - nasze autorskie rozwiązanie.

Uwaga: Dostęp do kreatora Strony Kariery PRO posiada jedynie Administrator systemu w Twojej firmie.

Google Analytics i Meta Pixel

Możesz zintegrować Stronę Kariery PRO z Google Analytics i Meta Pixel. Wystarczy, że w ustawieniach wpiszesz identyfikatory w odpowiednie miejsce. W widoku edytora strony, kliknij w koło zębate w prawym górnym rogu ekranu, a następnie przejdź do sekcji "Analityka":

Po dodaniu odpowiedniego identyfikatora kodu śledzącego w ustawieniach Strony Kariery PRO, dane będą dostępne u wybranego zewnętrznego dostawcy.

Aktywacja funkcji śledzenia (także GA i Meta Pixel) spowoduje, że w standardowej polityce prywatności na Stronie Kariery PRO pojawi się niezbędna informacja o przetwarzaniu danych. W przypadku korzystania z własnej polityki prywatności, prosimy o zgłoszenie tej informacji do Opiekuna systemu eRecruiter.

Raport Strony Kariery PRO

Chcąc zapewnić naszym Klientom jeszcze większą kontrolę nad procesami rekrutacyjnymi, oferujemy bezpłatny moduł analityczny Strony Kariery PRO. Aby aktywować tę funkcję na swoim koncie, prosimy o kontakt z Opiekunem systemu eRecruiter.

Moduł analityczny oferuje nam odrębną analitykę dla każdej z podstron stworzonych w kreatorze Stron Karier PRO.

Raport dzieli się na pięć głównych zakładek:

  • Odwiedzający

Zakładka obrazuje szczegółowe informacje o odwiedzających Twoją Stronę Kariery PRO. Możesz sprawdzić dynamikę ruchu w wybranym przedziale czasu. Mapa pozwala też zidentyfikować lokalizację, z której nastąpiło przejście na Twoją stronę.

  • Czas rzeczywisty

Znajdziesz tu dynamiczną mapę obrazującą, z której części świata pochodził ruch na Twojej stronie w ciągu ostatnich 24 godzin. Licznik przedstawia też aktualną liczbę odwiedzających.

  • Ogłoszenia o pracę

To lista wszystkich opublikowanych ogłoszeń w danym przedziale czasu. Przedstawia wewnętrzną nazwę ogłoszenia wraz z liczbą wyświetleń oferty.

  • Technika

W tym miejscu zweryfikujesz, jakiego oprogramowania oraz jakich urządzeń używają odwiedzający Twoją stronę w danym przedziale czasu. Dane będą szczególnie przydatne, jeśli chcesz dostosować widok strony pod konkretne urządzenia.

  • Kampanie

Możesz sprawdzić efekt swoich kampanii wpiętych w Stronę Kariery PRO za pomocą UTM.

Najważniejsze funkcje Raportu Strony Kariery PRO:

  • filtrowanie wyników według dat (np. ostatni rok, ostatnie 30 dni etc.);

  • sprawdzenie odsłon swojej Strony Kariery PRO w czasie rzeczywistym;

  • pogrupowanie odwiedzających według dnia tygodnia, czasu lokalnego, miejscowości;

  • wgląd do typów urządzeń, z których odwiedzający łączą się ze stroną, np. telefon komórkowy, tablet etc.;

  • śledzenie ruchu kampanii, które zostały dodane poprzez UTM;

  • śledzenie ruchu kandydatów na konkretnym ogłoszeniu o pracę (przy aktywowanej opcji "Nowoczesne oferty pracy");

Aby uzyskać pełny obraz skuteczności działań rekrutacyjnych, zalecamy aktywację funkcji "Nowoczesne oferty pracy". Dzięki temu możesz śledzić cały proces rekrutacji, od pierwszego kontaktu kandydata z ogłoszeniem, aż do momentu przesłania aplikacji:

Szczegóły wykresów w raporcie Strony Kariery PRO

Istnieje możliwość eksportu/zapisu danych z Raportu Strony Kariery PRO. Po kliknięciu w wybrany wykres, raport wyświetli szczegóły i dodatkowe funkcje. Przyciski poniżej raportu pozwalają pobrać dane w preferowanym formacie, wyeksportować wykres w formie graficznej oraz dodać adnotację, która będzie widoczna w raporcie przy jego następnym sprawdzaniu:

Możesz dokonać eksportu danych w formatach CSV, XML, HTML, TSV (Excel), JSON oraz RSS. Istnieje również możliwość wyboru między standardowym raportem a raportem zawierającym dodatkowe metadane. W przypadku dużych zbiorów danych masz możliwość eksportu wszystkich rekordów lub ustawienia ich spersonalizowanego limitu.

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?