Jeżeli chcesz dodać pytanie lub usunąć któreś z istniejących, skopiuj dany formularz i od kopii rozpocznij pracę nad edycją formularza.
Jak to zrobić?
Wejdź w zakładkę Formularze. Następnie znajdź formularz, który chcesz poprawić i obok niego w kolumnie Akcje wybierz Kopiuj.
System poprosi o potwierdzenie akcji edycji formularza. Kliknij TAK jeżeli na pewno chcesz utworzyć kopię.
Skopiowany formularz pojawi się na górze listy w zakładce Formularze.
W kolumnie Akcje przy skopiowanym formularzu wybierz Edytuj. System przeniesie Cię do edycji formularza.
Dodaj nowe pytania, a krzyżykiem usuń te, których nie chcesz w nim widzieć. Możesz też zmienić kolejność pytań, ich obowiązkowość lub zmienić kompletnie układ formularza (czyli dodać nagłówki dla danych sekcji).
Gdy wprowadzisz wszystkie zmiany, kliknij w przycisk Aktywuj na dole strony.
Co dalej?
Po stworzeniu formularza możesz skorzystać z niego przy zakładaniu nowej rekrutacji w systemie.
SŁOWA KLUCZOWE: stara ścieżka edycja listy pytań ; jak zaktualizować zapisany formularz ; |