Po przejściu przez pierwszy i drugi krok publikacji ogłoszenia, przejdź do trzeciego kroku jakim jest opublikowanie ogłoszenia.
Zobacz film instruktażowy lub przeczytaj poniższy artykuł, by dowiedzieć się, w jaki sposób można publikować ogłoszenia na Stronie kariery lub w Intrenecie bezpośrednio w systemie eRecruiter.
Publikacja ogłoszeń na Stronie kariery
Publikacja na Stronie kariery bezpośrednio z systemu jest możliwa po integracji systemu z zakładką "Kariera" na stronie Twojej firmy. Jeżeli nie masz jeszcze takiej integracji skontaktuj się ze swoim Opiekunem eRecruiter w celu omówienia szczegółów.
Przejdź do zakładki Strona kariery, a następnie wybierz wygląd ogłoszenia i uzupełnij termin publikacji. Podejrzyj swoje ogłoszenie i opublikuj je na stronie kariery.
Publikacja ogłoszeń w Intranecie
Publikacja w Intranecie bezpośrednio z systemu jest możliwa po integracji systemu z Intranetem w Twojej firmie. Jeżeli nie masz jeszcze takiej integracji skontaktuj się ze swoim Opiekunem eRecruiter w celu omówienia szczegółów.
Przejdź do zakładki Intranet, a następnie wybierz wygląd ogłoszenia i uzupełnij termin publikacji. Podejrzyj swoje ogłoszenie i opublikuj je w Intranecie.
Gratulacje! Twoje ogłoszenie ruszyło w świat. Teraz pozostaje poczekać na spływ CV kandydatów do systemu. A może pierwsze aplikacje kandydatów trafiły już do systemu? Dowiedz się, jak wygląda podstawowa praca na otrzymanych dokumentach aplikacyjnych - przejdź do kroku 4 pracy w systemie.
Jak sprawdzić, gdzie zostało opublikowane ogłoszenie?
Listę opublikowanych ogłoszeń wraz z miejscami ich publikacji znajdziesz w zakładce Ogłoszenia.
Sprawdź także: Jak odpublikować ogłoszenie?
SŁOWA KLUCZOWE: publikacja na stronie kariery ; jak opublikować ; konieczność integracji ; na stronie kariery ; trzeci krok publikacji