Wszystkie kolekcje
Zabezpieczenia systemu eRecruiter
Cloudflare - najczęściej zadawane pytania
Cloudflare - najczęściej zadawane pytania
Mateusz Eid avatar
Napisane przez Mateusz Eid
Zaktualizowano ponad tydzień temu

Czym jest Cloudflare?

Cloudflare to usługa, która oferuje funkcje zwiększenia wydajności oraz bezpieczeństwa stron internetowych. Jest pośrednikiem pomiędzy użytkownikiem korzystającym ze strony i samą witryną. Pozwala to na jeszcze lepsze zabezpieczenie strony przed atakami spamerskimi i hakerskimi.

Po co wdrażamy Cloudflare?

Cały czas poszukujemy sprawdzonych rozwiązań, które mogą poprawić bezpieczeństwo danych. Cloudflare to zaufane narzędzie, z którego korzystają takie firmy, jak chociażby Uber, Zendesk, czy Hubspot, a od ponad roku używa go również Pracuj.pl.

Czy wdrożenie wiąże się ze zmianami dla użytkowników?

Nie. Rozpoczęcie korzystania z usługi nie będzie w żaden sposób odczuwalne dla użytkowników.

Co się stanie, gdy do 15 czerwca dział IT klienta nie dokona zmian?

Jeżeli w twojej firmie ruch do aplikacji eRecruiter jest filtrowany po adresie IP, możesz stracić dostęp do aplikacji

Co ma zrobić mój Dział IT?

Przekaż do Twojego działu IT poniższą informację:

„Od dnia 15 czerwca 2021 r. adres IP aplikacji eRecruiter stanie się adresem dynamicznym z adresacji Cloudflare. Lista adresów z których korzysta Cloudflare dostępna jest tutaj: https://www.cloudflare.com/ips-v4. W przypadku gdy dostęp do aplikacji eRecruiter ograniczony jest z Państwa sieci firmowej po adresie IP, prosimy o przekonfigurowanie ustawień sieciowych, aby umożliwić dostęp do naszych aplikacji.

Najczęściej używane domeny:

  • erecruiter.pl ( strona z informacjami)

  • skk.erecruiter.pl (strony kariery)

  • auth.erecruiter.pl ( strona logowania)

  • system.erecruiter.pl oraz recruitments.erecruiter.pl ( główna aplikacja)

  • pomoc.erecruiter.pl ( baza wiedzy)

Dziękujemy,

Zespół eRecruiter.”

Czy wdrożenie nowej usługi powoduje zmiany w polityce prywatności?

Nie. Cloudflare to usługa wspierająca bezpieczeństwo danych, a nie nowy podprocesor, w związku z tym nie ma konieczności nanoszenia zmian w polityce prywatności.

Czy usługa ma wpływ na logowanie domenowe za pomocą ADFS?

Wdrożenie usługi nie ma bezpośredniego wpływu na logowanie domenowe w przypadku braku ograniczeń sieciowych w komunikacji z naszymi serwerami.

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?