Czym jest emplo?
emplo jest platformą wspierającą automatyzację procesów firmowych. Oferuje rozwiązania usprawniające wykonywanie codziennych zadań w organizacji. Aplikacja zbudowana jest z modułów, które wybierasz samodzielnie spośród 30 dostępnych propozycji. W ofercie znajdziesz szereg rozwiązań obejmujących komunikację wewnętrzną, digitalizację oraz zarządzanie efektywnością i rozwojem pracownika.
Dlaczego warto zintegrować emplo z eRecruiter?
Integrując systemy, możesz jeszcze łatwiej rozpocząć wdrożenie nowej osoby w zespole. emplo automatyzuje i usprawnia procesy preboardingu oraz onboardingu. Połączenie obydwóch platform pozwala na sprawne przesyłanie danych, a także skraca czas potrzebny na formalności związane z zatrudnieniem:
- dane kandydata trafiają bezpośrednio z systemu eRecruiter do emplo, 
- skracasz czas potrzebny na wprowadzenie danych pracownika, 
- tworzysz profil nowego pracownika na emplo automatycznie, 
- zwiększasz efektywność pracy. 
Jak zintegrować emplo z eRecruiter?
Integracja systemów jest niezwykle prosta. Nie wymaga ingerencji zespołów IT 
– zrobisz to samodzielnie kilkoma kliknięciami!
Jeśli nie korzystasz jeszcze z emplo, skontaktuj się z nami klikając przycisk „poproś o szczegóły” w zakładce Marketplace w systemie eRecruiter >tutaj<. Przekażemy Twój kontakt przedstawicielowi emplo.
- Zaloguj się w systemie eRecruiter. Kliknij zdjęcie przypisane do profilu, a następnie wybierz Ustawienia. 
- Przejdź do zakładki Integracje z eRecruiter. Na liście Partnerów odszukaj emplo, a następnie kliknij przycisk Aktywuj. 
- System zaproponuje dwa warianty uprawnień dla emplo: - Wybrane rekrutacje (rekomendowane), 
- Wszystkie rekrutacje. 
 - Wybierz jeden, a następnie naciśnij Wygeneruj token dostępu. 
- System wyświetli informację z kodem – tokenem, który jest niezbędny do połączenia obydwóch platform. Skopiuj go ręcznie lub skorzystaj z przycisku Kopiuj. - Część integracji na platformie eRecruiter została zakończona. Dalsza część odbywa się na emplo. - Pamiętaj: jedynie użytkownicy z dostępem do Profilu administracyjnego mogą dokonać integracji. 
 
- Zaloguj się na emplo, a następnie przełącz z Profilu osobistego na Profil administratora. 
- Przejdź do zakładki Pracownicy. Wybierz z wyświetlonej listy pozycję Pracownicy, a następnie kliknij niebieski przycisk + Dodaj pracownika. 
- Wyświetlone zostaną 3 funkcje: - Dodaj pracownika, 
- Zapraszanie pracowników, 
- Dodaj z eRecruiter. 
 - Wybierz funkcję odpowiadającą za import pracowników z eRecruiter. 
- System poprosi o podanie tokena dostępu. Jest to ten sam kod, który został pobrany z eRecruiter. Wprowadź go do wyznaczonego pola, a następnie naciśnij Zapisz. 
Gratulacje! Integracja systemów przebiegła pomyślnie! Możesz już korzystać z zalet połączonych systemów.
emplo wyświetli pełną listę udostępnionych rekrutacji, do których przypisani są kandydaci. Jej zawartość jest uzależniona od udzielonych uprawnień.
Uwaga: Jeśli podczas integracji zaznaczony został wariant Wybrane rekrutacje (rekomendowane), musisz udostępnić procesy, które mają wyświetlić się w emplo.
Jak udostępnić rekrutację?
- Przejdź do zakładki Rekrutacje w systemie eRecruiter. 
- Wybierz interesujący Cię proces, kliknij przycisk Akcji. Z rozwijanej listy wybierz Edytuj. 
- W zakładce Podstawowe dane o rekrutacji znajdziesz checkbox Integracje: emplo. Zaznacz go. 
- Zapisz zmiany dedykowanym przyciskiem – proces rekrutacyjny będzie już dostępny na emplo! 
Chcesz wiedzieć więcej?
Skontaktuj się z zespołem Customer Experience emplo za pośrednictwem wiadomości przesłanej na adres: [email protected].









