Przejdź do głównej zawartości
Wszystkie kolekcjeWsparcie procesów rekrutacyjnychAutomatyzacje HR Workflows
Jak włączyć automatyczną wysyłkę wiadomości SMS do kandydatów.
Jak włączyć automatyczną wysyłkę wiadomości SMS do kandydatów.

Dzięki pakietowi komunikacji SMS, ich automatyczna wysyłkę można włączyć na każdym etapie rekrutacji. Przetestuj przez 30 dni za darmo!

Justyna Nowakowska avatar
Napisane przez Justyna Nowakowska
Zaktualizowano ponad tydzień temu

Jakie korzyści przynosi automatyczna komunikacja SMS?

Manualne ustawianie wysyłek SMS jest uciążliwe i czasochłonne. Dzięki automatyzacji i naszemu nowemu pakietowi, można ten proces jednak znacząco ułatwić.

Automatyczna komunikacja SMS z kandydatami:

  • wpływa na optymalizację czasu pracowników działu HR - nie trzeba wysyłać SMSów manualnie,

  • zwiększa efektywność niemal każdego procesu,

  • poprawia pozytywne doświadczenia kandydatów, którzy oczekują bieżącej komunikacji i informacji o przebiegu rekrutacji (np. kolejnych etapach i ich terminach) i zakończeniu procesu, nawet jeżeli nie zostali zatrudnieni (wg. raportu Candidate Experience 2023 - więcej informacji znajdziesz tutaj),

  • usprawnia przekazywanie informacji zwrotnej na każdym etapie rekrutacji oraz po odrzuceniu z procesu,

  • wspiera budowanie sprawnego i ustandaryzowanego modelu komunikacji ze wszystkimi kandydatami,

  • tworzy przestrzeń na personalny kontakt z wybranymi talentami, zadania kreatywne lub strategiczne,

  • szczególną wartość automatyzacje mają przy rekrutacjach masowych, w takich branżach jak np. produkcja, logistyka czy call center.


Kiedy warto wprowadzić automatyczna komunikację SMS z kandydatami? >> Sprawdź wpis na naszym blogu!

Jak włączyć pakiet komunikacji SMS?

  1. Przejdź do zakładki Ekosystem HR - HR Workflows i znajdź kategorię Automatyczna komunikacja SMS z kandydatami:

  2. Wybierz etap rekrutacji, na którym chciałbyś wprowadzić komunikację SMS. Po kliknięciu w wybrany kafelek zobaczysz pola do uzupełnienia:

    1. treść wiadomości - skorzystaj z naszego szablonu wiadomości lub zmodyfikuj go zgodnie z Twoimi potrzebami

    2. wybierz etap rekrutacji na którym będzie wysyłana wiadomość lub stwórz nowy


    Gotowe! :)

Wiemy, że każda firma jest wyjątkowa, dlatego jeżeli chciałbyś włączyć automatyczną wysyłkę wiadomości na innym, iż proponowany przez nas etap, daj nam znać - skontaktuj się ze swoim opiekunem :)



Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?