Przejdź do głównej zawartości
Specyfikacja layoutów ogłoszeń

Wszystko o layoutach ogłoszeń- layout spersonalizowany i layout modułowy

Katarzyna Sarnecka avatar
Napisane przez Katarzyna Sarnecka
Zaktualizowano ponad 5 miesiące temu

Layout ogłoszenia to spersonalizowany szablon graficzny Twojego ogłoszenia, które chcesz opublikować na stronie kariery. Przygotowujemy go na podstawie strony firmowej, materiałów graficznych, ogłoszeń na Pracuj.pl czy też innych wytycznych, które od Ciebie otrzymamy. Nie posiadamy własnej bazy grafik i zdjęć, dlatego kluczowe jest przesłanie do nas odpowiednich materiałów, które możemy wykorzystać do realizacji- dzięki nim końcowy efekt będzie możliwie jak najbardziej spójny z brandingiem Twojej firmy :)

W związku z tym, że bazujemy na otrzymanych materiałach, poniżej zamieszczamy najważniejsze informacje dotyczące specyfikacji layoutów.

Dwa typy layoutów ogłoszeń

Wyróżniamy 2 typy layoutów ogłoszeń: spersonalizowany i modułowy. Oba layouty mają taka samą budowę, ale różnią się wielkością grafik. Wszystkie layouty są w pełni responsywne.

Specyfika techniczna - informacje dotyczące budowy layoutu spersonalizowanego:

  • Szerokość baneru głównego - min 690px

  • Szerokość pozostałych grafik – min 690px

Baner może być wyświetlany jako jedno zdjęcie, lub slider w postaci kilku przewijających się zdjęć zapisanych w formacie GIF.

Przykładowy layout spersonalizowany:

Specyfika techniczna - informacje dotyczące budowy layoutu modułowego:

  • Szerokość baneru głównego - min 1920px,

  • Szerokość pozostałych grafik – min 900px,

Baner może być wyświetlany jako jedno zdjęcie, lub slider w postaci kilku przewijających się zdjęć zapisanych w formacie GIF.

Przykładowy layout modułowy
(często przygotowywany na wzór ogłoszeń, które znajdują się na portalu Pracuj.pl):

Dodatkowe informacje stałe dla obu rodzajów layoutów:

  • Wielkość logotypu – 250 x 250px;

  • Wielkość ikon – 100 x 100px;

  • Możliwość wgrania tła pod ogłoszenie- aby grafika wyświetlała się poprawnie plik powinien mieć wymiary minimum 1920px szerokości;

  • Pliki z grafikami lub gotowym projektem powinny być zapisane w następujących formatach: PSD ( z możliwością edycji ), PNG ( z przezroczystym tłem ), JPG, GIF lub w formie linku do programy Figma;

  • W ogłoszeniach możemy użyć wszystkich bezpłatnych fontów z google fonts jak również fontu firmowego, który należy przesłać w formacie: TTF, OTF;

  • Możliwość dodania filmów za pomocą linków: YouTube bądź Vimeo;

  • Możliwość dodania hiperłączy do social mediów;

  • Kolor przewodni powinien być przesłany w: RGB, CMYK bądź HEX.

Edycja treści layoutów ogłoszeń

Do Twojej dyspozycji należą pola, w które możesz wpisywać treść z poziomu systemu eRecruiter. Są to pola:

  • nazwa stanowiska;

  • opis firmy;

  • opis stanowiska;

  • wymagania (jest to pole, w którym musi być wpisana treść- gdy pozostanie puste, nie będzie można opublikować ogłoszenia);

  • oferujemy;

  • notatki;

  • klauzula.

Stałym polem jest lokalizacja, która pojawia się automatycznie po wprowadzeniu miejsc pracy przy publikacji ogłoszenia.

Oprócz pól, które będą edytowalne dla Ciebie możemy stworzyć dodatkowe, w których dział graficznych umieści na stałe treść, nagłówki bądź ikonki benefitów razem z treścią. Te pola będą edytowalne wyłącznie przez nasz Dział Graficzny.

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?