Przejdź do głównej zawartości
Wszystkie kolekcjeRaporty w eRecruiter
Jak pobrać listę opublikowanych ogłoszeń z danego okresu raportowego?

Jak pobrać listę opublikowanych ogłoszeń z danego okresu raportowego?

Dowiedz się, jak wygenerować raport publikacji ogłoszeń rekrutacyjnych.

Agnieszka Otręba avatar
Napisane przez Agnieszka Otręba
Zaktualizowano wczoraj

Szukasz listy ogłoszeń o pracy opublikowanych w wybranym zakresie czasu? Znajdziesz ją w Raporcie ogłoszeń.

Uwaga: dostęp do tego raportu ma jedynie osoba z rolą Administratora w systemie.

Jak wygenerować Raport ogłoszeń?

Aby przejść do raportu, wejdź do zakładki "Raporty" (z menu głównego), następnie wybierz sekcję "Ogłoszenia":

Wybierz okres, dla którego chcesz wygenerować dane i kliknij "Generuj raport":

Gdy dane będą gotowe, kliknij "Pobierz raport":

Jakie dane uwzględniane są w raporcie?

W raporcie widoczne są następujące dane:

  • Okres raportowy

  • ID ogłoszenia

  • ID rekrutacji

  • Nazwa źródła

  • Nazwa stanowiska

  • Data publikacji

  • Osoba publikująca (dana ta nie będzie widoczna dla ogłoszeń publikowanych na Pracuj.pl)

  • Miejsca pracy

Uwaga: w raporcie widoczne są dane o ogłoszeniach opublikowanych po 15.04.2025.

Obraz zawierający tekst, linia, numer, zrzut ekranu

Zawartość wygenerowana przez sztuczną inteligencję może być niepoprawna.

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?