Po zalogowaniu się do systemu, pierwszy ekran startowy, jaki widzisz (czyli tzw. Domek), to lista Twoich rekrutacji. Listę tę nazywamy Moje rekrutacje. By pracowało Ci się szybciej i wygodniej, możesz dostosować jej zwartość do swoich potrzeb. 

Załóżmy, że w Twojej firmie toczy się równolegle kilkadziesiąt procesów rekrutacyjnych, a Ty prowadzisz wybrane kilkanaście z nich. Możesz te projekty "wyciągnąć" na stronę główną systemu, by już po zalogowaniu było Ci łatwiej rozeznać się w statusie Twoich rekrutacji. 

Jeżeli nie widzisz wszystkich projektów, jakie są do Ciebie przypisane sprawdź ustawienia widoku ekranu Moje rekrutacje.

Jak to zrobić?

Będąc na stronie startowej (zakładka "Domek") wybierz szare koło zębate po prawej stronie ekranu.

Następnie zdecyduj czy chcesz widzieć najnowsze rekrutacje, czy wolisz wybrać konkretne, które będą prezentowane na liście. 

Po wybraniu jednej z tych dwóch opcji i zaznaczaniu rekrutacji, które mają się wyświetlać (w przypadku drugiej opcji) kliknij Zapisz.

Uwaga! Maksymalna liczba wyświetlanych pozycji to 15 rekrutacji.

Aby móc "wyciągnąć" daną rekrutację na stronie startowej, musisz być do niej podpięty, jako "zespół rekrutacyjny". Tworzy się go w edycji danej rekrutacji.

Dowiedz się więcej

Chcesz poznać więcej sztuczek, dzięki którym sprytnie zaoszczędzisz czas z eRecruiter? Zerknij na nasz artykuł o 5 najpopularniejszych trikach rekruterów.

Zapraszam Cię także do obejrzenia nagrania z webinaru "Jak to zrobić w eRecruiter", w którym nasz kolega rozmawia z Team Leaderem działu HR w Promedica24, Magdaleną Łobodzińską,  m.in. właśnie o dostosowywaniu systemu do swoich potrzeb.

Czy udało Ci się znaleźć odpowiedź na swoje pytanie?