Uwaga: Opcja dostępna tylko dla osób z rolą Administrator i Rekruter. Jeżeli nie masz tej opcji zgłoś się do osoby, która pełni rolę Administratora Twojego systemu.

Miejsca publikacji ogłoszenia, to miejsca w których Twoja firma będzie publikowała ogłoszenia o pracę i jednocześnie źródła z których pozyskujecie kandydatów. Publikując ogłoszenie w różnych miejscach, utwórz link dla każdego z nich osobno, dzięki temu będziesz mógł monitorować ich skuteczność w raportach.

Nowe miejsce publikacji możesz dodać podczas generowania linku do formularza lub w ustawieniach systemu.

Jak dodać nowe miejsce publikacji podczas generowania linków?

Po aktywacji rekrutacji i przejściu do generatora linków, sprawdź czy interesujące Cię miejsce publikacji jest już zdefiniowane na rozwijanej liście.

Jeżeli na liście nie ma miejsca publikacji, gdzie chcesz zamieścić ogłoszenie, stwórz je jako nowe miejsce publikacji.

Pamiętaj! Warto generować osobne linki dla różnych źródeł, dzięki temu będzie można sprawdzać ich skuteczność.

Uzupełnij obowiązkowe okienko Nazwa miejsca publikacji - wpisz w nie nazwę danego miejsca, w którym opublikujesz ogłoszenie lub z którego pozyskujesz aplikacje kandydatów, np. Pracuj.pl, Praca.pl, OLX, Strona Kariera, Intranet, Social Media, Program rekomendacji itd.

Jeżeli po stronie danego źródła posiadasz swojego opiekuna, w okienku E-mail wpisz jego adres mailowy a w okienku Osoba kontaktowa jego imię i nazwisko.

Jeśli publikujesz ogłoszenie w źródle, w którym nie posiadasz opiekuna, w miejsce danych osoby kontaktowej wprowadzić swoje dane. Nie są one przekazywane nigdzie dalej, kandydat również ich nie zobaczy.

TIP: Korzystasz często z jakiegoś źródła? Dodaj go do ulubionych miejsc publikacji. Dzięki temu link do tego miejsca będzie się generował automatycznie do każdej aktywowanej rekrutacji. W tym celu zaznacz okienko Ulubione miejsce publikacji.

UWAGA: Opcja dostępna tylko dla osób z rolą Administrator i Rekruter. Jeżeli nie masz tej opcji w systemie zgłoś się do osoby, która pełni rolę Administratora Twojego systemu. 

Jak dodać nowe miejsce publikacji w ustawieniach? 

Zdefiniowane w Twoim systemie miejsca publikacji możesz sprawdzić w ustawieniach systemu w sekcji Miejsca publikacji ogłoszeń. W tym miejscu możesz dodawać nowe źródła, edytować lub usuwać już istniejące. 

Aby dodać nowe miejsce publikacji w sekcji Miejsca publikacji ogłoszeń, kliknij w przycisk Dodaj miejsce publikacji.

Na ekranie pojawi się okienko do uzupełnienia danych. Uzupełnij obowiązkowe pole Nazwa miejsca publikacji - wpisz w nie nazwę danego miejsca, w którym opublikujesz ogłoszenie lub z którego pozyskujesz aplikacje kandydatów, np. Pracuj.pl, Praca.pl, OLX, Strona Kariera, Intranet, Social Media, Program rekomendacji itd.

Jeżeli po stronie danego źródła posiadasz swojego opiekuna, w okienku E-mail wpisz jego adres mailowy a w okienku Osoba kontaktowa jego imię i nazwisko.

Jeśli publikujesz ogłoszenie w źródle, w którym nie posiadasz opiekuna, w miejsce danych osoby kontaktowej wprowadzić swoje dane. Nie są one przekazywane nigdzie dalej, kandydat również ich nie zobaczy.

TIP: Korzystasz często z jakiegoś źródła? Dodaj go do ulubionych miejsc publikacji. Dzięki temu link do tego miejsca będzie się generował automatycznie do każdej aktywowanej rekrutacji. W tym celu zaznacz okienko Ulubione miejsce publikacji.

Sprawdź także: Jak wygenerować link do formularza?

Czy udało Ci się znaleźć odpowiedź na swoje pytanie?