Sposób pierwszy
Podczas tworzenia rekrutacji w systemie, zjedź do sekcji Formularz aplikacyjny. To tutaj możesz wybrać czy chcesz utworzyć nowy formularz, czy wybrać go z listy istniejących.

Kliknij na listę rozwijaną i wybierz odpowiedni formularz, aby dodać go do rekrutacji.

Po wybraniu interesującego Cię formularza, możesz go podejrzeć, by się upewnić, czy zawiera wszystkie pytania, jakie chcesz zadać kandydatom w tej rekrutacji. W tym celu kliknij na lupkę obok nazwy wybranego formularza.

Sposób drugi
Przejdź do zakładki Formularze i wybierz interesujący Cię formularz. Możesz skorzystać z wyszukiwarki formularzy:

Po wybraniu interesującego Cię formularza, kliknij na przycisk w kolumnie Akcje i z listy rozwijanej wybierz Rekrutacja.

System przeniesie Cię do panelu tworzenia nowej rekrutacji w systemie. W ten sposób formularz zostanie automatycznie przypisany do tejże rekrutacji.

Jeżeli przewiniesz ekran w dół zobaczysz w sekcji Formularz aplikacyjny wybrany przez siebie formularz. Możesz go analogicznie, jak w pierwszym sposobie, podejrzeć, klikając w lupkę.

Nie zapomnij o załączeniu klauzuli oraz zgód do wybranego formularza.