UWAGA! W artykule znajdziesz podwójne zrzuty ekranów z systemu:

  • pierwszy to ścieżka zakładania projektów poprzez przycisk Dodaj rekrutację

  • drugi to ścieżka zakładania projektów poprzez przycisk +Dodaj projekt

Sposób pierwszy

Podczas tworzenia rekrutacji w systemie w sekcji Formularz aplikacyjny. To tutaj możesz wybrać czy chcesz utworzyć nowy formularz, czy wybrać go z listy istniejących. 

Kliknij na listę rozwijaną i wybierz odpowiedni formularz, aby dodać go do rekrutacji. 

Po wybraniu interesującego Cię formularza, możesz go podejrzeć, by się upewnić, czy zawiera wszystkie pytania, jakie chcesz zadać kandydatom w tej rekrutacji. W tym celu kliknij na lupkę lub przycisk Pokaż widok dla kandydatów obok nazwy wybranego formularza.

Sposób drugi

Przejdź do zakładki Formularze i wybierz interesujący Cię formularz. Możesz skorzystać z wyszukiwarki formularzy:

Po wybraniu interesującego Cię formularza, kliknij na przycisk w kolumnie Akcje i z listy rozwijanej wybierz Rekrutacja.

System przeniesie Cię do panelu tworzenia nowej rekrutacji w systemie. W ten sposób formularz zostanie automatycznie przypisany do tejże rekrutacji. 

Nie zapomnij o załączeniu klauzuli oraz zgód do wybranego formularza.

Czy udało Ci się znaleźć odpowiedź na swoje pytanie?