Uwaga: Opcja dostępna dla osób z rolą Administrator i Rekruter. 

Są dwa sposoby na dodanie źródła do ulubionych miejsc publikacji. 

Pierwszy z nich znajdziesz na etapie dodawania nowego miejsca publikacji podczas generowania linku do formularza aplikacyjnego:

Sprawdź także: Jak dodać nowe miejsce publikacji ogłoszenia? 

Drugi sposób to dodanie źródła do ulubionych podczas tworzenia nowego miejsca publikacji lub edycji już istniejącego miejsca publikacji w Ustawieniach. W tym celu przejdź do Ustawień systemu i wybierz sekcję Miejsca publikacji ogłoszeń. Jeżeli dodajesz nowe miejsce publikacji wybierz Dodaj miejsce publikacji, jeżeli chcesz edytować już istniejące źródło wybierz przy nim przycisk Akcje a następnie Edytuj. 

Następnie zaznacz okienko Ulubione miejsce publikacji.

Jeżeli dodasz źródło do ulubionych, system będzie automatycznie tworzył linki do formularzy do nowych projektów rekrutacyjnych dla tego źródła (tak, jak ma to miejsce przy linku do Pracuj.pl).

Czy udało Ci się znaleźć odpowiedź na swoje pytanie?