Po przejściu przez pierwszy i drugi krok publikacji ogłoszenia, przejdź do trzeciego kroku jakim jest opublikowanie ogłoszenia. 

Publikacja ogłoszeń na Stronie kariery

Publikacja na Stronie kariery bezpośrednio z systemu jest możliwa po integracji systemu z zakładką "Kariera" na stronie Twojej firmy. Jeżeli nie masz jeszcze takiej integracji skontaktuj się ze swoim Opiekunem eRecruiter w celu omówienia szczegółów.

Przejdź do zakładki Strona kariery, a następnie wybierz wygląd ogłoszenia i uzupełnij termin publikacji. Podejrzyj swoje ogłoszenie i opublikuj je na stronie kariery.

Publikacja ogłoszeń w Intranecie

Publikacja w Intranecie bezpośrednio z systemu jest możliwa po integracji systemu z Intranetem w Twojej firmie. Jeżeli nie masz jeszcze takiej integracji skontaktuj się ze swoim Opiekunem eRecruiter w celu omówienia szczegółów. 

Przejdź do zakładki Intranet, a następnie wybierz wygląd ogłoszenia i uzupełnij termin publikacji. Podejrzyj swoje ogłoszenie i opublikuj je w Intranecie.

Gratulacje! Twoje ogłoszenie ruszyło w świat. Teraz pozostaje poczekać na spływ CV kandydatów do systemu. A może pierwsze aplikacje kandydatów trafiły już do systemu? Dowiedz się, jak wygląda podstawowa praca na otrzymanych dokumentach aplikacyjnych - przejdź do kroku 4 pracy w systemie.

Jak sprawdzić, gdzie zostało opublikowane ogłoszenie?

Listę opublikowanych ogłoszeń wraz z miejscami ich publikacji znajdziesz w zakładce Ogłoszenia.

Sprawdź także: Jak odpublikować ogłoszenie?

Czy udało Ci się znaleźć odpowiedź na swoje pytanie?