UWAGA: Opcja dostępna dla osób z rolą Administratora i Rekrutera. Dostępność raportów uzależniona jest od wersji systemu, którą posiadasz. Jeżeli nie widzisz danego raportu, skontaktuj się ze swoim Opiekunem eRecruiter.

Potrzebujesz stworzyć dokładne zestawienie na temat rekrutacji prowadzonych w Twojej firmie? Wszystkie potrzebne informacje znajdziesz w raporcie Lista rekrutacji. Znajdziesz w nim dane z karty rekrutacji, informację na temat kandydatów i zatrudnionych osób, a także informację o statusie rekrutacji i czasie jej trwania. Jest to obszerny raport, który pomaga w przygotowaniu analiz. 

Jak wygenerować raport Lista rekrutacji?

Przejdź do Ustawień systemu (kliknij w ikonkę swojego profilu w prawym górnym rogu systemu). W ustawieniach przejdź do sekcji Raporty

Z listy rozwijanej wybierz Lista rekrutacji. Możesz ograniczyć dane w raporcie do rekrutacji aktywowanych w konkretnym okresie i/lub przypisanych do konkretnego użytkownika. Możesz też wygenerować dane dla wszystkich rekrutacji - wtedy nie wybieraj żadnych dodatkowych kryteriów. Aby zatwierdzić kliknij Generuj

Raport pojawi się poniżej w tabeli i będzie miał status Oczekujący

Poczekaj chwilę i kliknij przycisk Odśwież, raport zmieni status i będzie możliwość pobrania go. 

Raport zostanie wygenerowany i pobrany do pliku w MS Excel.

UWAGA: Jeżeli Twoja firma prowadzi dużo projektów i w Twoim systemie jest dużo danych, wygenerowanie raportu może wymagać dłuższego czasu. 

Sprawdź także: Jakie raporty są dostępne w systemie eRecruiter?

Czy udało Ci się znaleźć odpowiedź na swoje pytanie?