Warunkiem koniecznym do logowania się za pomocą domeny firmy jest wcześniejsze włączenie tej opcji przez eRecruiter i Twój firmowy dział IT. Więcej szczegółowych informacji znajduje się w tym wpisie.

Weryfikacja loginu podczas pierwszego logowania

Gdy opcja logowania domenowego jest już włączona, użytkownik musi zweryfikować swój login. W tym celu po raz ostatni wchodzi na stronę https://system.erecruiter.pl i wpisuje swój dotychczasowy login i hasło. Następnie klika "Zaloguj się".

W tej chwili możliwe są dwa scenariusze działania, w zależności od wcześniejszych ustawień podjętych na etapie włączania logowania domenowego w organizacji)

  1. użytkownik zostaje od razu przeniesiony na stronę startową eRecruiter

  2. użytkownik zobaczy dodatkowy ekran, na którym należy wpisać te dane, którymi loguje się na służbowe konto podczas logowania np. na komputer służbowy. Po zatwierdzeniu danych, pojawi się strona startowa w systemie eRecruiter.

Kolejne logowania

Po pierwszej weryfikacji, logowanie nadal odbywać się będzie przez stronę https://system.erecruiter.pl. Trzeba jednak wybrać opcję: "Zaloguj się domeną Twojej firmy", dostępną pod podstawowym panelem logowania.

Pojawi się ekran, gdzie trzeba wpisać ustaloną wcześniej domenę. Nazwę tę ustala się na etapie włączania logowania domenowego w organizacji. Administrator systemu powinien poinformować wszystkich użytkowników, jaką nazwę należy wpisywać w tym polu.

W zależności od wcześniejszych ustaleń, użytkownik albo od razu zostanie przeniesiony na ekran startowy systemu eRecruiter, albo będzie musiał jeszcze raz dokonywać identyfikacji poprzez wpisanie służbowych danych logowania.

Czy udało Ci się znaleźć odpowiedź na swoje pytanie?