Logowanie do konta MS Teams w eRecruiter
Aby zalogować się do swojego konta Microsoft Teams, przejdź do Ustawień systemu, do zakładki Ustawienia Twojego konta. W sekcji Logowanie do aplikacji, przy Microsoft Teams kliknij Zaloguj.
Pojawi się widok akceptacji uprawnień, do jakich dostęp chce mieć eRecruiter. Wybierz Akceptuj.
Po zaakceptowaniu Twoje konta będą połączone. Możesz w każdej chwili je rozłączyć, klikając Wyloguj w Ustawieniach.
Jak umówić spotkanie z linkiem do Microsoft Teams?
Przy kandydacie, którego chcesz zaprosić na rozmowę online, wybierz etap typu Spotkanie. Na ekranie ze szczegółami zaznacz opcję Spotkanie online i wybierz z listy Microsoft Teams.
W uczestnikach spotkania zaznacz siebie (lub osobę, której umawiasz spotkanie).
Zaznacz również powiadomienie e-mail (najlepiej z przypomnieniem) a także, jeżeli korzystacie z tej opcji, powiadomienie SMS.
Po przejściu do edycji wiadomości zobaczysz treść wiadomości, wraz z wyróżnionym odnośnikiem do spotkania online. Tam jest już podłączony link do spotkania online z Twojego kalendarza MS Teams. Kliknij Wyślij.
Spotkanie Teams w kalendarzu
Po chwili w Twoim kalendarzu Outlook i MS Teams pojawi się nowe wydarzenie. W treści znajdować będzie się llink do spotkania oraz odnośnik do Karty Kandydata.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej przeczytaj najczęstsze pytania i odpowiedzi pojawiajace się w temacie użytkowania MS Teams do organizacji spotkań w eRecruiter-> FAQ - pytania i odpowiedzi dotyczące MS Teams
Czytaj też:
FAQ - pytania i odpowiedzi dotyczące MS Teams (dla użytkownika i działu IT)