Aby założyć rekrutację za pomocą nowej ścieżki tworzenia projektu rekrutacyjnego, kliknij w przycisk "+Dodaj projekt", który znajduje się w pasku górnym menu eRecruiter. Przycisk ten znajduje się w każdej zakładce systemu.

Po kliknięciu zobaczysz zupełnie nowy widok:

Przejdźmy przez jego poszczególne elementy.

1. Wyszukiwanie po stanowiskach

Z lewej strony znajduje się wyszukiwarka, w której możesz przeszukiwać całą dostępną dla Ciebie bazę rekrutacji (uwzględniającą również projekty archiwalne). Wyszukiwanie odbywa się po nazwie stanowiska.

Dzięki temu możesz wybrać projekt, który już jest, by go szybko skopiować i aktywować.

2. Twoje najczęstsze projekty

Na środku znajduje się sekcja, w której system podpowie Ci te rekrutacje, które najczęściej aktywujesz. Nie musisz dzięki temu przeszukiwać wcześniej listy rekrutacji, by znaleźć tę, którą należy skopiować. Po prostu najedź na dany kafelek, a pojawi się opcja "Skopiuj projekt".

3. Ostatnie projekty w firmie

W tej sekcji znajdziesz rekrutacje, które aktywowano w ostatnim czasie (bez różnicy, czy przez Ciebie, czy innych użytkowników).

4. Stwórz nowy projekt

Jeżeli tworzyć zupełnie nową rekrutację, skorzystaj z przycisku "+ Stwórz nowy projekt".


Po wybraniu opcji tworzenia nowego projektu pojawi się nowe okno.

Możesz w nim uzupełnić/zaktualizować takie dane, jak:

  • nazwa i język rekrutacji

  • klauzula informacyjna (możesz ją podejrzeć)

  • formularz aplikacyjny (możesz go podejrzeć lub stworzyć nowy)

Kliknij Kontynuuj.

Przeniesie Cię do ekranu tworzenia rekrutacji, gdzie możesz dodać pozostałe informacje. Jeżeli jednak nic więcej nie musisz robić, po prostu kliknij Aktywuj i przejdź do generowania linków lub publikacji ogłoszenia.

Czy udało Ci się znaleźć odpowiedź na swoje pytanie?