Tworzenie ogłoszenia możesz rozpocząć na dwa sposoby.

Pierwszy sposób pokaże Ci się od razu po aktywacji nowego projektu rekrutacyjnego. Wyświetli Ci się komunikat Rekrutacja została pomyślnie aktywowana. Wybierz Przejdź do stworzenia ogłoszenia dla tej rekrutacji - Standardowe ogłoszenie.

Po wybraniu zaznaczonej opcji przejdziesz do pierwszego kroku publikacji.

Drugi sposób to przejście do zakładki Ogłoszenia i kliknięcie w przycisk Dodaj ogłoszenie, a następnie wybranie opcji Standardowe Ogłoszenie:

Wpisz treść swojego ogłoszenia, uzupełniając poszczególne sekcje.

Po uzupełnieniu ogłoszenia, kliknij przycisk Dalej znajdujący się w lewym dolnym rogu strony. W sekcji Rekrutacja i lokalizacja wybierz rekrutację, do której mają trafiać kandydaci w ramach publikowanego ogłoszenia oraz lokalizację, do której rekrutujesz. Gdy dodasz wszystkie informacje, kliknij Dalej.

W sekcji Publikacja ogłoszenia wybierz zakładkę Strona Kariery. Określ daty publikacji oraz wygląd ogłoszenia, jeżeli masz zapisane szablony ogłoszeń. Następnie kliknij Publikuj.

TIP: Możesz dowolnie ustawić daty publikacji ogłoszenia, nie ma tu żadnych ograniczeń.

Twoje ogłoszenie jest już opublikowane! Na Stronie Kariery pojawi się w przeciągu kilku minut.

Czytaj dalej:

Podstawowe działania na aplikacjach kandydatów

Czy udało Ci się znaleźć odpowiedź na swoje pytanie?