Czym jest emplo?

emplo jest platformą wspierającą automatyzację procesów firmowych. Oferuje rozwiązania usprawniające wykonywanie codziennych zadań w organizacji. Aplikacja zbudowana jest z modułów, które wybierasz samodzielnie spośród 30 dostępnych propozycji. W ofercie znajdziesz szereg rozwiązań obejmujących komunikację wewnętrzną, digitalizację oraz zarządzanie efektywnością i rozwojem pracownika.

Dlaczego warto zintegrować emplo z eRecruiter?

Integrując systemy, możesz jeszcze łatwiej rozpocząć wdrożenie nowej osoby w zespole. emplo automatyzuje i usprawnia procesy preboardingu oraz onboardingu. Połączenie obydwóch platform pozwala na sprawne przesyłanie danych, a także skraca czas potrzebny na formalności związane z zatrudnieniem:

  • dane kandydata trafiają bezpośrednio z systemu eRecruiter do emplo,

  • skracasz czas potrzebny na wprowadzenie danych pracownika,

  • tworzysz profil nowego pracownika na emplo automatycznie,

  • zwiększasz efektywność pracy.

Jak zintegrować emplo z eRecruiter?

Integracja systemów jest niezwykle prosta. Nie wymaga ingerencji zespołów IT
– zrobisz to samodzielnie kilkoma kliknięciami!

Jeśli nie korzystasz jeszcze z emplo, skontaktuj się z nami klikając przycisk „poproś o szczegóły” w zakładce Marketplace w systemie eRecruiter >tutaj<. Przekażemy Twój kontakt przedstawicielowi emplo.

  1. Zaloguj się w systemie eRecruiter. Kliknij zdjęcie przypisane do profilu, a następnie wybierz Ustawienia.

  2. Przejdź do zakładki Integracje z eRecruiter. Na liście Partnerów odszukaj emplo, a następnie kliknij przycisk Aktywuj.

  3. System zaproponuje dwa warianty uprawnień dla emplo:

    • Wybrane rekrutacje (rekomendowane),

    • Wszystkie rekrutacje.

    Wybierz jeden, a następnie naciśnij Wygeneruj token dostępu.

  4. System wyświetli informację z kodem – tokenem, który jest niezbędny do połączenia obydwóch platform. Skopiuj go ręcznie lub skorzystaj z przycisku Kopiuj.

    Część integracji na platformie eRecruiter została zakończona. Dalsza część odbywa się na emplo.

    Pamiętaj: jedynie użytkownicy z dostępem do Profilu administracyjnego mogą dokonać integracji.

  5. Zaloguj się na emplo, a następnie przełącz z Profilu osobistego na Profil administratora.

  6. Przejdź do zakładki Pracownicy. Wybierz z wyświetlonej listy pozycję Pracownicy, a następnie kliknij niebieski przycisk + Dodaj pracownika.

  7. Wyświetlone zostaną 3 funkcje:

    • Dodaj pracownika,

    • Zapraszanie pracowników,

    • Dodaj z eRecruiter.

    Wybierz funkcję odpowiadającą za import pracowników z eRecruiter.

  8. System poprosi o podanie tokena dostępu. Jest to ten sam kod, który został pobrany z eRecruiter. Wprowadź go do wyznaczonego pola, a następnie naciśnij Zapisz.

Gratulacje! Integracja systemów przebiegła pomyślnie! Możesz już korzystać z zalet połączonych systemów.

emplo wyświetli pełną listę udostępnionych rekrutacji, do których przypisani są kandydaci. Jej zawartość jest uzależniona od udzielonych uprawnień.

Uwaga: Jeśli podczas integracji zaznaczony został wariant Wybrane rekrutacje (rekomendowane), musisz udostępnić procesy, które mają wyświetlić się w emplo.

Jak udostępnić rekrutację?

  1. Przejdź do zakładki Rekrutacje w systemie eRecruiter.

  2. Wybierz interesujący Cię proces, kliknij przycisk Akcji. Z rozwijanej listy wybierz Edytuj.

  3. W zakładce Podstawowe dane o rekrutacji znajdziesz checkbox Integracje: emplo. Zaznacz go.

  4. Zapisz zmiany dedykowanym przyciskiem – proces rekrutacyjny będzie już dostępny na emplo!

Chcesz wiedzieć więcej?

Skontaktuj się z zespołem Customer Experience emplo za pośrednictwem wiadomości przesłanej na adres: [email protected].

Czy udało Ci się znaleźć odpowiedź na swoje pytanie?