UWAGA! W artykule znajdziesz podwójne zrzuty ekranów z systemu:
pierwszy to ścieżka zakładania projektów poprzez przycisk Dodaj rekrutację
drugi to ścieżka zakładania projektów poprzez przycisk +Dodaj projekt
Sposób pierwszy
Podczas tworzenia rekrutacji w systemie w sekcji Formularz aplikacyjny. To tutaj możesz wybrać czy chcesz utworzyć nowy formularz, czy wybrać go z listy istniejących.
Kliknij na listę rozwijaną i wybierz odpowiedni formularz, aby dodać go do rekrutacji.
Po wybraniu interesującego Cię formularza, możesz go podejrzeć, by się upewnić, czy zawiera wszystkie pytania, jakie chcesz zadać kandydatom w tej rekrutacji. W tym celu kliknij na lupkę lub przycisk Pokaż widok dla kandydatów obok nazwy wybranego formularza.
Sposób drugi
Przejdź do zakładki Formularze i wybierz interesujący Cię formularz. Możesz skorzystać z wyszukiwarki formularzy:
Po wybraniu interesującego Cię formularza, kliknij na przycisk w kolumnie Akcje i z listy rozwijanej wybierz Rekrutacja.
System przeniesie Cię do panelu tworzenia nowej rekrutacji w systemie. W ten sposób formularz zostanie automatycznie przypisany do tejże rekrutacji.
Nie zapomnij o załączeniu klauzuli oraz zgód do wybranego formularza.