Przejdź do głównej zawartości
Kto ma dostęp do poszczególnych ustawień systemu?

Zobacz, jakie zakładki w Ustawieniach widzą poszczególne role w systemie.

Mateusz avatar
Napisane przez Mateusz
Zaktualizowano ponad 5 miesiące temu

Ustawienia w eRecruiter to kilkanaście zakładek, pod którymi kryje się wiele informacji i działań ważnych dla funkcjonowania systemu. Do wszystkich z nich ma dostęp Administrator systemu. Pozostałe role widzą już tylko część z zakładek, mają też w ramach nich ograniczone możliwości działania. Zobacz, jak to wygląda w praktyce:

Administrator: dostęp do wszystkich zakładek i możliwość pełnej edycji Ustawień

Co może robić Administrator w ramach Ustawień?

  • Ustawienia Twojego konta i Powiadomienia - zmiana swojego hasła, ustawienia komunikacji, kanałów i tematów powiadomień dla swojego konta

  • Formularz - możliwość edycji powitania w formularzu aplikacyjnym. Dodawanie/usuwanie pytań używanych w formularzach aplikacyjnych do biblioteki, dzięki czemu są dostępne dla innych użytkowników

  • Klauzule i zgody- dodawanie/usuwanie klauzul i zgód. Dodawanie/zmiana domyślnego czasu przetwarzania danych osobowych kandydatów

  • Szablony ogłoszeń - możliwość dodawania/usuwania szablonów ogłoszeń

  • Miejsca publikacji ogłoszeń - dodawanie/usuwanie miejsc publikacji

  • Stan kredytów - dostęp do informacji o liczbie dostępnych kredytów na publikację ogłoszeń na Pracuj.pl i OLX.pl (jeżeli konta są połączone z portalami)

  • Etapy rekrutacji - dodawanie/edycja/usuwanie etapów własnych

  • Szablony wiadomości - możliwość edycji systemowych szablonów wiadomości. Możliwość tworzenia/usuwania własnych szablonów wiadomości

  • Tagi - dodawanie/usuwanie tagów

  • Miejsca spotkań z kandydatami - dodawanie/edycja/usuwanie miejsc spotkań, które wyświetlają się podczas korzystania z etapu "Spotkanie"

  • Interaktywna Karta Kandydata - możliwość zabezpieczenia wysyłanych Interaktywnych Kart Kandydata poprzez włączenie zabezpieczenia hasłem i ustawienie długości ważności podglądu karty.

  • Użytkownicy - dostęp do informacji o liczbie osób w danej roli, liczba dostępnych punktów roli, nadawanie/zmiana/zabieranie dostępów

  • Logowanie - możliwość edycji kryteriów złożoności hasła dostępu dla wszystkich użytkowników oraz informacje na temat logowania domenowego.

  • Działy firmy - dodawanie/usuwanie działów firm

  • Integracja - dostęp do API eRecruiter oraz kodów potrzebnych do przygotowania strony kariera w formacie XML i JSON

  • Branża firmy - zaznaczenie branży firmy potrzebnej do publikacji ogłoszeń o pracę przez eRecruiter

  • Eksport danych - możliwość zlecenia eksportu danych z systemu. Opcja przydatna jedynie w przypadku zakończenia współpracy (UWAGA! Prosimy nie zlecać "testowych" eksportów danych! Spowoduje to pobranie wszystkich danych z systemu!)

Rekruter: dostęp do 11 zakładek i mniejsze możliwości działań w Ustawieniach

Co może robić Rekruter w ramach Ustawień?

  • Ustawienia Twojego konta i Powiadomienia - zmiana swojego hasła, ustawienia komunikacji, kanałów i tematów powiadomień dla swojego konta

  • Formularz - Dodawanie/usuwanie pytań używanych w formularzach aplikacyjnych do biblioteki, dzięki czemu są dostępne dla innych użytkowników

  • Szablony ogłoszeń - możliwość dodawania/usuwania szablonów ogłoszeń

  • Miejsca publikacji ogłoszeń - dodawanie/usuwanie miejsc publikacji

  • Stan kredytów - dostęp do informacji o liczbie dostępnych kredytów na publikację ogłoszeń na Pracuj.pl i OLX.pl (jeżeli konta są połączone z portalami)

  • Etapy rekrutacji - dodawanie/edycja/usuwanie etapów własnych

  • Szablony wiadomości - możliwość tworzenia/usuwania własnych szablonów wiadomości (jeżeli są w pakiecie)

  • Tagi - dodawanie/usuwanie tagów

  • Miejsca spotkań z kandydatami - dodawanie/edycja/usuwanie miejsc spotkań, które wyświetlają się podczas korzystania z etapu "Spotkanie"

  • Użytkownicy - dostęp do informacji o liczbie osób w danej roli

Rekruter Mini: dostęp do 7 zakładek w Ustawieniach

Co może robić Rekruter Mini w ramach Ustawień?

  • Ustawienia Twojego konta i Powiadomienia - zmiana swojego hasła, ustawienia komunikacji, kanałów i tematów powiadomień dla swojego konta

  • Formularz - Dodawanie/usuwanie pytań używanych w formularzach aplikacyjnych do biblioteki, dzięki czemu są dostępne dla innych użytkowników

  • Szablony ogłoszeń - możliwość dodawania/usuwania szablonów ogłoszeń

  • Miejsca publikacji ogłoszeń - dodawanie miejsc publikacji

  • Stan kredytów - dostęp do informacji o liczbie dostępnych kredytów na publikację ogłoszeń na Pracuj.pl i OLX.pl (jeżeli konta są połączone z portalami)

  • Szablony wiadomości - możliwość tworzenia/usuwania własnych szablonów wiadomości (jeżeli są dostępne w pakiecie)

  • Miejsca spotkań z kandydatami - dodawanie/edycja/usuwanie miejsc spotkań, które wyświetlają się podczas korzystania z etapu "Spotkanie"

Użytkownik Plus: dostęp do 3 zakładek w Ustawieniach

Co może robić Użytkownik Plus w ramach Ustawień?

  • Ustawienia Twojego konta i Powiadomienia - zmiana swojego hasła, ustawienia komunikacji, kanałów i tematów powiadomień dla swojego konta

  • Formularz - podgląd dodanych pytań

  • Szablony ogłoszeń - możliwość dodawania/usuwania szablonów ogłoszeń

  • Szablony wiadomości - możliwość tworzenia/usuwania własnych szablonów wiadomości

Użytkownik: dostęp do 2 zakładek w Ustawieniach

Co może robić Użytkownik w ramach Ustawień?

  • Ustawienia Twojego konta i Powiadomienia - zmiana swojego hasła, ustawienia komunikacji, kanałów i tematów powiadomień dla swojego konta

  • Formularz - podgląd pytań dodanych w 'Bibliotece pytań'

  • Szablony wiadomości - możliwość tworzenia/usuwania własnych szablonów wiadomości

Użytkownik Mini: dostęp do 1 zakładki w Ustawieniach

Co może robić Użytkownik Mini w ramach Ustawień?

  • Ustawienia Twojego konta i Powiadomienia - zmiana swojego hasła, ustawienia komunikacji, kanałów i tematów powiadomień dla swojego konta

  • Szablony wiadomości - możliwość tworzenia/usuwania własnych szablonów wiadomości

Zobacz też:

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?