Ustawienia w eRecruiter to kilkanaście zakładek, pod którymi kryje się wiele informacji i działań ważnych dla funkcjonowania systemu. Do wszystkich z nich ma dostęp Administrator systemu. Pozostałe role widzą już tylko część z zakładek, mają też w ramach nich ograniczone możliwości działania. Zobacz, jak to wygląda w praktyce:
Administrator: dostęp do wszystkich zakładek i możliwość pełnej edycji Ustawień
Co może robić Administrator w ramach Ustawień?
Ustawienia Twojego konta i Powiadomienia - zmiana swojego hasła, ustawienia komunikacji, kanałów i tematów powiadomień dla swojego konta
Formularz - możliwość edycji powitania w formularzu aplikacyjnym. Dodawanie/usuwanie pytań używanych w formularzach aplikacyjnych do biblioteki, dzięki czemu są dostępne dla innych użytkowników
Klauzule i zgody- dodawanie/usuwanie klauzul i zgód. Dodawanie/zmiana domyślnego czasu przetwarzania danych osobowych kandydatów
Szablony ogłoszeń - możliwość dodawania/usuwania szablonów ogłoszeń
Miejsca publikacji ogłoszeń - dodawanie/usuwanie miejsc publikacji
Stan kredytów - dostęp do informacji o liczbie dostępnych kredytów na publikację ogłoszeń na Pracuj.pl i OLX.pl (jeżeli konta są połączone z portalami)
Etapy rekrutacji - dodawanie/edycja/usuwanie etapów własnych
Szablony wiadomości - możliwość edycji systemowych szablonów wiadomości. Możliwość tworzenia/usuwania własnych szablonów wiadomości
Tagi - dodawanie/usuwanie tagów
Miejsca spotkań z kandydatami - dodawanie/edycja/usuwanie miejsc spotkań, które wyświetlają się podczas korzystania z etapu "Spotkanie"
Interaktywna Karta Kandydata - możliwość zabezpieczenia wysyłanych Interaktywnych Kart Kandydata poprzez włączenie zabezpieczenia hasłem i ustawienie długości ważności podglądu karty.
Użytkownicy - dostęp do informacji o liczbie osób w danej roli, liczba dostępnych punktów roli, nadawanie/zmiana/zabieranie dostępów
Logowanie - możliwość edycji kryteriów złożoności hasła dostępu dla wszystkich użytkowników oraz informacje na temat logowania domenowego.
Działy firmy - dodawanie/usuwanie działów firm
Integracja - dostęp do API eRecruiter oraz kodów potrzebnych do przygotowania strony kariera w formacie XML i JSON
Branża firmy - zaznaczenie branży firmy potrzebnej do publikacji ogłoszeń o pracę przez eRecruiter
Eksport danych - możliwość zlecenia eksportu danych z systemu. Opcja przydatna jedynie w przypadku zakończenia współpracy (UWAGA! Prosimy nie zlecać "testowych" eksportów danych! Spowoduje to pobranie wszystkich danych z systemu!)
Rekruter: dostęp do 11 zakładek i mniejsze możliwości działań w Ustawieniach
Co może robić Rekruter w ramach Ustawień?
Ustawienia Twojego konta i Powiadomienia - zmiana swojego hasła, ustawienia komunikacji, kanałów i tematów powiadomień dla swojego konta
Formularz - Dodawanie/usuwanie pytań używanych w formularzach aplikacyjnych do biblioteki, dzięki czemu są dostępne dla innych użytkowników
Szablony ogłoszeń - możliwość dodawania/usuwania szablonów ogłoszeń
Miejsca publikacji ogłoszeń - dodawanie/usuwanie miejsc publikacji
Stan kredytów - dostęp do informacji o liczbie dostępnych kredytów na publikację ogłoszeń na Pracuj.pl i OLX.pl (jeżeli konta są połączone z portalami)
Etapy rekrutacji - dodawanie/edycja/usuwanie etapów własnych
Szablony wiadomości - możliwość tworzenia/usuwania własnych szablonów wiadomości (jeżeli są w pakiecie)
Tagi - dodawanie/usuwanie tagów
Miejsca spotkań z kandydatami - dodawanie/edycja/usuwanie miejsc spotkań, które wyświetlają się podczas korzystania z etapu "Spotkanie"
Użytkownicy - dostęp do informacji o liczbie osób w danej roli
Rekruter Mini: dostęp do 7 zakładek w Ustawieniach
Co może robić Rekruter Mini w ramach Ustawień?
Ustawienia Twojego konta i Powiadomienia - zmiana swojego hasła, ustawienia komunikacji, kanałów i tematów powiadomień dla swojego konta
Formularz - Dodawanie/usuwanie pytań używanych w formularzach aplikacyjnych do biblioteki, dzięki czemu są dostępne dla innych użytkowników
Szablony ogłoszeń - możliwość dodawania/usuwania szablonów ogłoszeń
Miejsca publikacji ogłoszeń - dodawanie miejsc publikacji
Stan kredytów - dostęp do informacji o liczbie dostępnych kredytów na publikację ogłoszeń na Pracuj.pl i OLX.pl (jeżeli konta są połączone z portalami)
Szablony wiadomości - możliwość tworzenia/usuwania własnych szablonów wiadomości (jeżeli są dostępne w pakiecie)
Miejsca spotkań z kandydatami - dodawanie/edycja/usuwanie miejsc spotkań, które wyświetlają się podczas korzystania z etapu "Spotkanie"
Użytkownik Plus: dostęp do 3 zakładek w Ustawieniach
Co może robić Użytkownik Plus w ramach Ustawień?
Ustawienia Twojego konta i Powiadomienia - zmiana swojego hasła, ustawienia komunikacji, kanałów i tematów powiadomień dla swojego konta
Formularz - podgląd dodanych pytań
Szablony ogłoszeń - możliwość dodawania/usuwania szablonów ogłoszeń
Szablony wiadomości - możliwość tworzenia/usuwania własnych szablonów wiadomości
Użytkownik: dostęp do 2 zakładek w Ustawieniach
Co może robić Użytkownik w ramach Ustawień?
Ustawienia Twojego konta i Powiadomienia - zmiana swojego hasła, ustawienia komunikacji, kanałów i tematów powiadomień dla swojego konta
Formularz - podgląd pytań dodanych w 'Bibliotece pytań'
Szablony wiadomości - możliwość tworzenia/usuwania własnych szablonów wiadomości
Użytkownik Mini: dostęp do 1 zakładki w Ustawieniach
Co może robić Użytkownik Mini w ramach Ustawień?
Ustawienia Twojego konta i Powiadomienia - zmiana swojego hasła, ustawienia komunikacji, kanałów i tematów powiadomień dla swojego konta
Szablony wiadomości - możliwość tworzenia/usuwania własnych szablonów wiadomości