Jeżeli chcesz dowiedzieć się, co zrobić, by korzystać z Webankiety w Waszym systemie eRecruiter, przejdź tutaj.
Badanie przebiegu rekrutacji nie miałoby sensu, jeśli wyniki nie trafiałyby do odpowiednich osób, w odpowiedniej częstotliwości i formie (raporty cykliczne, alerty). Co to znaczy: odpowiednich?
Kto, gdzie i jak często otrzymuje wyniki badań candidate experience?
Jeśli chodzi o osoby to przede wszystkim Ty - rekruter. Mogą to też być Twoi przełożeni i inni koledzy z działu HR - decydujesz o tym na etapie wdrożenia usługi, przeprowadzanej przez dedykowanego eksperta Webankiety. W zależności od Twoich biznesowych potrzeb w panelu Webankieta ekspert jest w stanie zdefiniować dowolną liczbę odbiorców raportów. Podsumowując - informujesz kto ma być odbiorcą raportów i alertów, a Webankieta zajmuje się wszystkimi ustawieniami.
Jeśli chodzi o częstotliwość - to także Twój wybór. Standardowo czas otrzymywania raportu cyklicznego ustawiony jest na: co miesiąc. Poniżej przykład raportu cyklicznego Webankiety wysyłanego na Twój e-mail:
Możesz też zdecydować się na otrzymywanie alertu na adres e-mail, w którym wyświetlone zostaną wyniki konkretnej ankiety:
zawsze po jej wypełnieniu przez nowego kandydata
lub gdy spełni on określone kryteria np. jest Krytykiem.
Decydujesz o tym w momencie integracji lub na szkoleniu z dedykowanym ekspertem z Webankiety. Oprócz odpowiednich ustawień otrzymasz podpowiezi, jak zarządzać raportami i alertami. W efekcie alerty będą przychodziły automatycznie na Twoją skrzynkę e-mail (lub inne wybrane przez Ciebie adresy). Wiadomość z alertem będzie wyglądała w taki sposób:
Jak widać, nie musisz w ogóle logować się do platformy Webankieta, żeby otrzymać dostęp do wszystkich wyników badania.
Jak wygląda raport podsumowujący badanie candidate experience Webankiety?
Poniżej znajdziesz informacje o poszczególnych częściach raportu. Dane pokazane są w sposób przejrzysty, jasny i co najważniejsze - wartościowy. Tak przedstawione informacje łatwo analizować, wyciągać z nich wnioski i na ich podstawie zmieniać swoją rekrutację na lepsze - a o to właśnie chodzi :)!
Trend NPS - dzięki niemu możesz obserwować trendy wskaźnika NPS i na bieżąco sprawdzać jak zmiany w organizacji przekładają się na poziom satysfakcji kandydatów.
Wynik NPS w zależności od tego, na jakim etapie kandydat zakończył rekrutację
Ocena poszczególnych etapów rekrutacji ze średnią dla każdego obszaru