Opis dla Administratora eRecruiter
Administrator eRecruiter
Administrator eRecruiter w ustawieniach systemu odnajduje zakładkę Integracja z eRecruiter. Na liście aplikacji, przy Google Meet klika przycisk Rozpocznij integrację.
Efekt powinien być następujący:
Od tego momentu wszyscy użytkownicy mogą rozpocząć samodzielne łączenie konta eRecruiter z Google Meet.
Opis dla użytkownika eRecruiter
Każdy użytkownik systemu musi samodzielnie zalogować się na swoje konto Google Meet w Ustawieniach eRecruiter, w zakładce Ustawienia Twojego Konta -> Logowanie do aplikacji:
Po kliknięciu w Zaloguj wyświetlą się komunikaty zezwalające na dostęp eRecruiter do informacji z konta Google. Należy je zaakceptować.
wybór konta
2. Przyznawanie uprawnień aplikacji eRecruiter
3. Potwierdzenie uprawnień
Po zezwoleniu w systemie widoczna będzie informacja o włączonej synchronizacji:
Przeczytaj też:
SŁOWA KLUCZOWE: rozpocznij integrację ; uprawnienia integracji ;
logowanie Google Meet