Jeżeli często korzystasz w formularzach z podobnej puli pytań, możesz te pytania zapisać w systemie w postaci Biblioteki pytań. To jak zapisanie ulubionego koszyka w sklepie internetowym - dzięki Bibliotece pytań, przygotowując nowy formularz rekrutacyjny, nie tworzysz ponownie tych samych pytań, tylko wybierasz je "z półki", na której na Ciebie czekają. Proste, a skuteczne rozwiązanie, które zaoszczędzi czas :-)

Załóżmy więc, że pytanie, które tworzysz na potrzeby jednej rekrutacji może Ci się przydać w kolejnych projektach rekrutacyjnych - koniecznie dodaj je do Biblioteki. 

Jak dodać pytanie do Biblioteki pytań?

Pytania do Biblioteki może dodawać Administrator oraz Rekruter w ustawieniach konta lub podczas tworzenia formularza. 

Dodawanie pytań do Biblioteki podczas tworzenia formularza

Możesz dodać pytanie do Biblioteki podczas tworzenia formularza aplikacyjnego. Wpisując nowe pytanie własne, zaznacz check box dodaj pytanie do biblioteki pytań. 

System poprosi Cię o dodanie nazwy dla tego pytania. Niech będzie ona związana z tym, czego pytanie dotyczy. Pytania będą dostępne w zakładce Biblioteka pytań dla pozostałych użytkowników systemu.

Dodawanie pytań do Biblioteki w ustawieniach

Uwaga! Z pytań przygotowanych przez Administratora i Rekrutera będą mogli korzystać pozostali użytkownicy systemu podczas tworzenia formularzy aplikacyjnych.

By zbudować bazę pytań rekrutacyjnych w systemie, przejdź do Ustawień, a następnie wybierz zakładkę Formularz. W sekcji Biblioteka pytań kliknij w przycisk Dodaj pytanie.

Ważne: dodając pytania do Biblioteki uprościsz i przyspieszysz pracę wszystkich użytkowników systemu, a do tego będziesz mieć pewność zachowania standardów. 

Pamiętaj, aby dbać o porządek w bibliotece i nie powielać takich samych pytań :-) W razie potrzeby, możesz edytować lub usuwać pytania w Ustawieniach. 

Czy udało Ci się znaleźć odpowiedź na swoje pytanie?