Jeśli chcesz otrzymywać powiadomienia dotyczące nowych kandydatów z rekrutacji, w których bierzesz udział, ta funkcja musi zostać zaznaczona już bezpośrednio w rekrutacji, do której jesteś przypisany.

W tym celu przejdź do zakładki Rekrutacje i znajdź projekt, z którego chcesz otrzymywać takie powiadomienia. Możesz w tym celu użyć filtrów dostępnych pod przyciskiem Wyszukiwanie w prawym górnym rogu:

Przy rekrutacji, w której chcesz ustawić wysyłkę powiadomień, kliknij w przycisk Akcje z prawej strony, a następnie Edytuj.

Ważne! Jeśli po kliknięciu w przycisk Akcje nie posiadasz możliwości przejścia do edycji rekrutacji tak, jak widać na powyższym zdjęciu, oznacza, że nie posiadasz uprawnień na wykonanie takiej akcji. Poproś o pomoc Administratora sytemu w swojej firmie. 

Po przejściu do edycji znajdź sekcję Zespół rekrutacyjny. W tym miejscu widnieją przypisane osoby do danego projektu, czyli te, które mają do niego dostęp. Wybierz z listy osoby, którym chcesz ustawić możliwość powiadamiania o nowych kandydatach, czy informacji o notatkach przy nich:

Częstotliwość, z jaką będą wysyłane powiadomienia, można wybrać z dwóch dostępnych - raz dziennie lub każdorazowo, kiedy do systemu napłynie nowa aplikacja. 

Po wszystkim zapisujemy zmiany w rekrutacji. Od tej pory powiadomienia będą wysyłane do wybranych użytkowników.

Ważne! Wysyłkę każdorazową należy przemyśleć pod względem ilości maili, jaka może zostać doręczona do wskazanego użytkownika. Nie chcemy przecież, aby dany użytkownik został zasypany powiadomieniami z systemu. :-)

Czy udało Ci się znaleźć odpowiedź na swoje pytanie?