Chcesz zaoszczędzić czas i wysyłać spersonalizowane wiadomości do wielu kandydatów jednocześnie? Przeczytaj, jak to zrobić. 

Uwaga! możesz wysłać wiadomość jednorazowo maksymalnie do 100 kandydatów. 

Jak to zrobić?

Zaznacz na liście kandydatów, do których chcesz wysłać wiadomość (ich liczba pokaże się po lewej stronie nad listą). Kliknij w przycisk Akcje i wybierz Wyślij wiadomość.

W systemie pojawi się okienko tworzenia wiadomości:

  1. Uzupełnij temat wiadomości, jaki zobaczą adresaci. 

  2. W kopii wiadomości możesz dodać użytkownika systemu, do którego chcesz wysłać mailowo kopię tejże wiadomości. 

  3. Treść wiadomości możesz uzupełnić ręcznie lub wybrać ją z Szablonów wiadomości przygotowanych wcześniej w ustawieniach.

  4. Po zakończeniu edycji, kliknij Wyślij. Wiadomość zostanie wysłana do wszystkich osób, które zostały przez Ciebie uwzględnione w wysyłce.

Pamiętaj! W treści wiadomości możesz korzystać z inteligentnych pól.

Wiadomość wysłana i co dalej?

Przy kandydatach, do których wysłano wiadomość system odnotuje to działanie w kolumnie Ostatnia akcja:

Wysłaną wiadomość znajdziesz w profilu kandydata w zakładce Wiadomości.

Ważne! Kandydaci w otrzymanej wiadomości nie będą widzieli wzajemnie swoich adresów e-mail.

Odpowiedzi zwrotne od kandydatów trafią bezpośrednio do systemu eRecruiter. Powiadomienia o nowych wiadomościach szybko podejrzysz klikając w ikonę koperty w prawym górnym rogu ekranu.

Czy udało Ci się znaleźć odpowiedź na swoje pytanie?