Chcesz zaoszczędzić czas i wysyłać spersonalizowane wiadomości do wielu kandydatów jednocześnie? Przeczytaj, jak to zrobić. 

Uwaga: możesz wysłać wiadomość jednorazowo maksymalnie do 100 kandydatów. 

Jak to zrobić?

Zaznacz na liście kandydatów, do których chcesz wysłać wiadomość (ich liczba pokaże się po lewej stronie nad listą). Kliknij w przycisk Akcje i wybierz Wyślij wiadomość.

W systemie pojawi się okienko tworzenia wiadomości:

  1. Uzupełnij temat wiadomości, jaki zobaczą adresaci. 

  2. W kopii wiadomości możesz dodać użytkownika systemu, do którego chcesz wysłać mailowo kopię tejże wiadomości. 

  3. Treść wiadomości możesz uzupełnić ręcznie lub wybrać ją z Szablonów wiadomości przygotowanych wcześniej w ustawieniach.

  4. Po zakończeniu edycji, kliknij Wyślij. Wiadomość zostanie wysłana do wszystkich osób, które zostały przez Ciebie uwzględnione w wysyłce.

Pamiętaj! W treści wiadomości możesz korzystać z inteligentnych pól.

Wiadomość wysłana i co dalej?

Przy kandydatach, do których wysłano wiadomość system odnotuje to działanie w kolumnie Ostatnia akcja:

Wysłaną wiadomość znajdziesz w profilu kandydata w zakładce Wiadomości.

Ważne: kandydaci w otrzymanej wiadomości nie będą widzieli wzajemnie swoich adresów e-mail.

Odpowiedzi zwrotne od kandydatów trafią bezpośrednio do systemu eRecruiter. Powiadomienia o nowych wiadomościach szybko podejrzysz klikając w ikonę koperty w prawym górnym rogu ekranu.

Czy udało Ci się znaleźć odpowiedź na swoje pytanie?