Jeżeli podczas umawiania spotkania z kandydatem, chcesz zaprosić na nie także zaangażowanego w rekrutację managera, ale nie odnajdujesz jego danych na liście uczestników spotkania w trakcie zmiany etapu, skontaktuj się z Administratorem systemu w swojej firmie.

Administrator musi dodać danego managera do użytkowników systemu w Ustawieniach konta.

Jak dodać managera liniowego jako nowego użytkownika systemu?

Przejdź do panelu Ustawień a następnie wybierz sekcję Użytkownicy i kliknij w przycisk Dodaj Użytkownika.

Uzupełnij dane personalne użytkownika oraz nadaj mu odpowiednią rolę w systemie, tj. Użytkownik Biznes. Zapisz wprowadzone informacje, klikając w przycisk Zapisz

Uwaga! Możliwość dodawania nowych użytkowników w panelu Ustawień posiada jedynie Administrator konta.

Pozostałe role w systemie mogą dodawać nowych Użytkowników Biznes samodzielnie tylko podczas wysyłania Interaktywnych Kart Kandydatów. Aby dowiedzieć się, jak to zrobić, kliknij TUTAJ

Jakie uprawnienia ma Użytkownik Biznes? 

Użytkownik Biznes nie loguje się do systemu. Nie musi pamiętać loginu i hasła, aby wspólnie z rekruterem uczestniczyć w rekrutacji i wybierać kandydatów. Dostaje tylko dostęp do Interaktywnych Kart Kandydatów, na których może pracować.

Użytkownik Biznes ma możliwość:

  • przeglądania dokumentów kandydatów, wysłanych mu przez rekrutera w postaci Interaktywnej Karty Kandydata, 

  • oceniania profilu kandydata podczas oglądania jego Interaktywnej Karty,

  • zostawiania rekruterom krótkiej notatki np. z propozycją terminu spotkania lub swojej opinii o kandydacie. 

Wszystko to może zrobić również zdalnie, z każdego miejsca, sprawdzając wiadomość na telefonie.

Czy udało Ci się znaleźć odpowiedź na swoje pytanie?