Jeżeli już została przeprowadzona integracja z Google Meet i zalogowałeś się do konta , możesz umawiać spotkanie online z wykorzystaniem narzędzia Google Meet.
Jak umówić spotkanie z linkiem do Google Meet?
Przy kandydacie, którego chcesz zaprosić na rozmowę online, wybierz etap typu Spotkanie. Na ekranie ze szczegółami zaznacz opcję Spotkanie online i wybierz z listy Google Meet.
W uczestnikach spotkania zaznacz siebie (lub osobę, której umawiasz spotkanie).
Zaznacz również powiadomienie e-mail (najlepiej z przypomnieniem) a także, jeżeli korzystacie z tej opcji, powiadomienie SMS.
Po przejściu do edycji wiadomości zobaczysz treść wiadomości, wraz z wyróżnionym odnośnikiem do spotkania online. Tam jest już podłączony link do spotkania online z Google Meet. Kliknij Wyślij.
Spotkanie Google Meet w kalendarzu
Po chwili w Twoim kalendarzu Google pojawi się nowe wydarzenie.
W kalendarzu Outlook również widoczne będzie zaproszenie. W treści znajdować będzie się link do spotkania oraz odnośnik do Karty Kandydata.
Po kliknięciu w odnośnik otworzy się Google Meet: