Komunikacja z kandydatem jest niezwykle ważna na każdym etapie rekrutacji. Równie ważne jest to, aby dobrze tą komunikacją zarządzać i nie umknął nam żaden mail. eRecruiter pomaga nam w tym poprzez notyfikacje w systemie.
Centrum powiadomień
Informacje o nowej wiadomości oraz o odwołaniu spotkania przez kandydata znajdziesz w prawym górnym roku, pod ikoną koperty.
Jeśli klikniesz w ikonę koperty otworzy się Centrum Powiadomień, w którym podejrzysz najważniejsze informacje dotyczące danego powiadomienia.
Kliknięcie w nią przeniesie Cię do zakładki wiadomości na profilu kandydata, gdzie będziesz mieć możliwość przeczytania całej wiadomości, sprawdzić historię korespondencji oraz odpowiedzieć kandydatowi.
Gdy nowa wiadomość od kandydata pojawia się w systemie, przy awatarze aplikującego również wyświetla się różowa ikona z kopertą i liczbą nieodczytanych wiadomości. Kolor różowy zmieni się na szary, gdy odczytasz maila.
Jeżeli nie odczytasz wiadomości w Centrum Powiadomień, informacja o niej będzie widoczna przez 90 dni. Gdy odczytasz wiadomość, będzie jeszcze wyświetlana przez 7 dni. Możesz oczywiście skasować tę informację ręcznie, po rozwinięciu Centrum Powiadomień. Maksymalna liczba wiadomości w Centrum Powiadomień wynosi 100.
Możesz zarządzać powiadomieniami wybierając Ustawienia komunikacji w zakładce Moje konto w ustawieniach. Do tej zakładki możesz się dostać również przez Centrum powiadomień. Wystarczy, że klikniesz w koło zębate przy słowach "ustaw powiadomienia"
Od Ciebie zależy czy powiadomienie pojawi się tylko w systemie, czy przyjdzie również na Twój adres mailowy.
Możesz też zdecydować, czy powiadomienia będą dotyczyć tylko wysłanych wiadomości przez Ciebie, czy również wiadomości innych z rekrutacji, gdzie jesteś w zespole rekrutacyjnym.
SŁOWA KLUCZOWE: gdzie znajdę wiadomości od kandydata ; jak przejść do wiadomości ; jak włączyć powiadomienia o wiadomościach ; informacja o wiadomości ; nowa wiadomość ; |