Przejdź do głównej zawartości

Jak zmienić termin spotkania z kandydatem?

Z artykułu dowiesz się, jak edytować termin spotkania z kandydatem w systemie eRecruiter.

Mateusz avatar
Napisane przez Mateusz
Zaktualizowano ponad 2 tygodnie temu

Kto może edytować lub anulować spotkanie?

  • Użytkownik, który utworzył spotkanie

  • Każdy uczestnik spotkania (który ma rolę inną niż Użytkownik Biznes)

  • Użytkownicy z rolą Administratora (nawet jeżeli nie są uczestnikami spotkania)

Aby edytować spotkanie, przejdź do strony startowej systemu (ikona dwóch kropek w górnym lewym rogu systemu).

Pod kalendarzem (po lewej stronie ekranu) znajduje się lista zaplanowanych spotkań z kandydatami. Kliknij na datę oznaczoną na niebiesko i sprawdź zaplanowane spotkanie lub pobierz na komputer listę wszystkich spotkań w bieżącym miesiącu.

Edytuj lub usuń spotkanie

Jeżeli chcesz usunąć spotkanie i opcjonalnie wysłać powiadomienie do uczestników, kliknij Odwołaj spotkanie

Jeżeli chcesz edytować termin spotkania z możliwością wysłania powiadomienia do uczestników z uaktualnionymi danymi, wybierz opcję Edytuj spotkanie.

W systemie pojawi się okienko edycji formularza. Wprowadź aktualne dane i zdecyduj, jakie wiadomości otrzyma kandydat.

Możesz edytować:

  • termin, 

  • miejsce spotkania, 

  • treść szablonu wiadomości e-mail (np. podać przyczynę zmiany terminu spotkania z kandydatem). 

Dodatkowo - na tym etapie możesz dodać lub usunąć uczestników spotkania.

UWAGA: W przypadku edytowania spotkania nie zostaje ono „nadpisane”, tylko tworzy się osobne spotkanie z nowym terminem. W eRecruiter widoczne będzie jedynie nowe spotkanie, jednak w kalendarzu, z którego korzysta kandydat, mogą być widoczne oba spotkania. Osoba, która zmienia szczegóły spotkania, automatycznie staje się jego organizatorem.

Anulowanie spotkań przez Administratora

Osoba z rolą Administratora systemu w firmie ma rozszerzone możliwości zarządzania spotkaniami i może edytować lub anulować:

  • spotkania utworzone przez siebie

  • spotkania innych użytkowników

Na stronie głównej, gdzie widoczny jest plan spotkań na dany dzień, Administrator ma możliwość zobaczenia i zarządzania spotkaniami utworzonymi przez siebie oraz spotkaniami z całej firmy.

Aby zobaczyć spotkania z całej firmy, należy przełączyć widok pod kalendarzem na „Cała firma”. Klikając ikonę trzech kropek, Administrator może edytować lub usunąć wybrane spotkanie umówione przez innych użytkowników systemu:


SŁOWA KLUCZOWE: zmiana terminu ; jak ustawić inny termin spotkania ; gdzie edytować spotkanie ; etap spotkanie ; kalendarz spotkań ; edycja spotkania ;

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?