Kto może edytować lub anulować spotkanie?
Użytkownik, który utworzył spotkanie
Każdy uczestnik spotkania (który ma rolę inną niż Użytkownik Biznes)
Użytkownicy z rolą Administratora (nawet jeżeli nie są uczestnikami spotkania)
Aby anulować spotkanie, przejdź do strony startowej systemu (ikona Kropek w górnym lewym rogu systemu).
Pod kalendarzem (po lewej stronie ekranu) znajduje się lista zaplanowanych spotkań z kandydatami.
Aby anulować spotkanie z możliwością wysłania powiadomienia do uczestników spotkania - wybierz Odwołaj spotkanie.
Na ekranie pojawi się okienko odwoływania spotkań. Możesz zaznaczyć w nim opcję wysyłki wiadomości SMS z informacją o odwołaniu spotkania. Treść wiadomości zobaczysz po kliknięciu w przycisk Przejdź do edycji wiadomości.
Wysyłka wiadomości e-mail jest zaznaczona domyślnie, ale jeżeli nie chcesz, by kandydat otrzymał maila o odwołaniu spotkania, możesz ją odznaczyć. Możesz także edytować szablon wiadomości mailowej w zależności od potrzeb, np. podając przyczynę odwołania spotkania.
Kliknij w przycisk Wyślij, aby odwołać spotkanie i wysłać wiadomość do kandydata.
Anulowanie spotkań przez Administratora
Osoba z rolą Administratora systemu w firmie ma rozszerzone możliwości zarządzania spotkaniami i może edytować lub anulować:
spotkania utworzone przez siebie
spotkania innych użytkowników
Na stronie głównej, gdzie widoczny jest plan spotkań na dany dzień, Administrator ma możliwość zobaczenia i zarządzania spotkaniami utworzonymi przez siebie oraz spotkaniami z całej firmy.
Aby zobaczyć spotkania z całej firmy, należy przełączyć widok pod kalendarzem na „Cała firma”. Klikając ikonę trzech kropek, Administrator może edytować lub usunąć wybrane spotkanie umówione przez innych użytkowników systemu:
SŁOWA KLUCZOWE: odwołanie spotkania ; jak usunąć spotkanie ; kalendarz spotkań ; strona startowa ; gdzie mogę odwołać spotkanie z kandydatem ; |



