Przypuśćmy, że znalazłeś się w sytuacji, kiedy przygotowałeś do wysyłki wiadomość z podziękowaniem kandydatowi za udział w rekrutacji (Odrzucenie po CV / Spotkaniu).
Kandydat, po ponownej weryfikacji, spodobał się managerowi zarządzającemu zespołem z danego obszaru i ten zmienił zdanie - chce go zaprosić na spotkanie. Co zrobić w takiej sytuacji, aby kandydat nie otrzymał dwóch sprzecznych informacji?
Anuluj wysyłkę wiadomości o odrzuceniu.
Jak to zrobić?
Na profilu kandydata w zakładce Wiadomości przy wiadomościach przygotowanych do wysyłki znajduje się ikona anulowania wiadomości:
Po jej kliknięciu system zapyta, czy na pewno chcesz anulować wskazaną wiadomość:
Po potwierdzeniu wiadomość znika z zakładki Wiadomości i zostaje anulowana. W zakładce Historia z kolei pojawi się wpis kto, kiedy i jaką wiadomość anulował:
SŁOWA KLUCZOWE: jak anulować wysyłkę wiadomości ; wiadomość zaplanowana ; jak zrezygnować z wiadomości zaplanowanej ; gdzie odwołać wysyłkę wiadomości ; wiadomości z kandydatem ; opóźniona wysyłka wiadomości ; opóźnienie odrzucenia ; |