Jeżeli prowadzona przez Ciebie rekrutacja została wstrzymana, możesz oznaczyć ją w systemie i aktywować ponownie w późniejszym terminie. Dzięki temu:
uporządkujesz procesy, które obecnie nie są prowadzone, bez konieczności zamykania rekrutacji
aplikacje kandydatów mogą nadal być przesyłane w odpowiedzi na ogłoszenie
w raportach podsumowujących pojawi się odpowiednia informacja o statusie rekrutacji
Zmień status rekrutacji na "Wstrzymana"
Status rekrutacji możesz zmienić w zakładce Rekrutacje lub na stronie startowej jeżeli projekt znajduje się wśród wyróżnionych.
Po wybraniu opcji Wstrzymaj rekrutację pojawi się poniższy komunikat:
Uwaga! Jeżeli Twoje ogłoszenie nadal jest opublikowane, pomimo wstrzymania rekrutacji kandydaci będą mogli zaaplikować. Nie otrzymają również żadnej automatycznej wiadomości z naszej strony, że rekrutacja jest wstrzymana.
Aktualny status oraz terminy wstrzymania rekrutacji zobaczysz na stronie startowej w systemie.
Aktywuj rekrutację ponownie
Łatwo odszukasz wstrzymane projekty w zakładce Rekrutacje, korzystając z opcji wyszukiwania.
Aby ponownie aktywować rekrutację wystarczy, że zmienisz jej status na aktywną. Możesz to zrobić w zakładce Rekrutacje lub na stronie startowej.
Poinformuj kandydatów o wstrzymaniu procesu rekrutacyjnego
Pamiętaj, że w przypadku wstrzymania procesu rekrutacyjnego, warto poinformować o tym Twoich kandydatów. Możesz to w łatwy sposób zrobić w systemie, wysyłając do nich e-mailing. O tym w jaki sposób wysłać wiadomość do wielu kandydatów na raz przeczytasz tutaj.
Druga opcja to przygotowanie nowego szablonu własnego, który zostanie potem podłączony jako automatyczne podziękowanie za aplikowanie do wstrzymanej rekrutacji. W takiej wiadomości możesz na przykład napisać, że rekrutacja jest wstrzymana, ale pozostaniecie w kontakcie z kandydatem.
SŁOWA KLUCZOWE: wstrzymaj rekrutację ; status wstrzymana ; jak wznowić projekt ; przerwa w rekrutacji ; wstrzymany proces ; |