Lipiec 2021

Nowy sposób zakładania rekrutacji; integracja z Google Meet; integracja z ShareHire

Katarzyna Trzaska avatar
Napisane przez Katarzyna Trzaska
Zaktualizowano ponad tydzień temu

16.07.2021

+Dodaj projekt, czyli nowy sposób zakładania rekrutacji

+Dodaj projekt to pierwszy etap zmian, mających na celu oddanie do użytku prostszego i szybszego procesu zakładania rekrutacji.💡 👍

Od teraz wystarczy, że klikniesz "+Dodaj projekt" (dostępny w każdej zakładce), aby zacząć tworzyć nową rekrutację.

Więcej informacji:


05.07.2021

Integracja z Google Meet

Kolejny po MS Teams dostawca rozmów online już dostępny w eRecruiter! Prowadzisz spotkania online z kandydatami przez Google Meet? Od teraz możesz zintegrować tę aplikację z eRecruiter, by umawiać spotkania bezpośrednio z systemu!

Dzięki integracji:

✔️ do wiadomości (e-mail i SMS) wysyłanej spod etapu Spotkanie automatycznie podłączać będzie się odnośnik do spotkania w Google Meet;
✔️ po zaakceptowaniu wydarzenia, pojawi się ono w Outlooku, kalendarzu Google i eRecruiter;
✔️ dzięki wysyłce wiadomości z eRecruiter, kandydat otrzyma automatyczne przypomnienie o spotkaniu!

Więcej informacji:


01.07.2021

Integracja eRecruiter z ShareHire

Potrzebujesz lepiej dopasowanych kandydatów?

💡 Odpowiedzią na to wyzwanie może być wdrożenie programu poleceń pracowniczych, który uznawany jest za skuteczne i efektywne źródło pozyskiwania aplikacji kandydatów.

🚀 Od niedawna swój system eRecruiter możesz zintegrować z ShareHire - profesjonalną platformą rekomendacji.

Więcej informacji:

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?