"Rekruter" to rola, która zaraz po roli Administratora posiada najwyższe uprawnienia w systemie.
Zakładki: Rekrutacje, Formularze i Ogłoszenia
W zakładce "Rekrutacje" zobaczysz listę wszystkich projektów niezależnie do tego czy jesteś do nich przypisany czy nie (dotyczy to również wyszukiwania projektów, zarówno aktywnych jak i archiwalnych). Dodatkowo, z poziomu tej zakładki możesz:
Wyróżnić preferowane projekty, tak by wyświetlały się na stronie głównej systemu, od razu po zalogowaniu. Aby wyróżnić projekt wystarczy kliknąć gwiazdkę zlokalizowaną z lewej strony nazwy projektu:
Wejść do "generatora linków" i skopiować wygenerowane wcześniej linki do rekrutacji- zobaczysz całą listę gotowych linków z formularzami dedykowanymi dla konkretnych źródeł. Do generatora linków możesz dostać się poprzez ikonę spinacza lub przycisk akcji (3 pionowe kropki) -> "linki do rekrutacji":
Podejrzeć, gdzie dla danego projektu zostały opublikowane ogłoszenia z poziomu systemu-> wchodzimy w przycisk akcje (3 pionowe kropki) i dalej w "Zobacz ogłoszenie":
Zawsze możesz również dopasować widok listy do własnych potrzeb. Wystarczy wejść w "koło zębate" zlokalizowane z prawej strony. Tam dokonasz własnych ustawień tego, jakie informacje mają wyświetlać się z poziomu zakładki "Rekrutacje":
W zakładce "Formularze" możesz zaproponować swój własny zestaw pytań, które chcesz by były zawarte w prowadzonym projekcie. Po utworzeniu formularza, osoba zakładająca projekt może od razu go przypisać, dzięki czemu aplikujący kandydaci będą odpowiadać na pytania kluczowe z Twojej perspektywy.
Więcej informacji o tym, jak utworzyć formularz znajdziesz w artykule
Jak utworzyć formularz aplikacyjny w systemie?
Masz także bezpośredni dostęp do zakładki "Ogłoszenia". Sprawdzisz tam treści ogłoszeń opublikowanych do projektów, a także zweryfikujesz gdzie zostały one opublikowane oraz jaki jest status i okres ich publikacji. Z tego poziomu możesz również dodać ogłoszenie klikając w przycisk "Dodaj ogłoszenie".
Zakładka "Ustawienia"
Tak prezentuje się widok tej zakładki- po wejściu w ikonę z inicjałami wybieramy "Ustawienia":
Co możesz zweryfikować w ustawieniach? Przejdź do artykułu, aby się dowiedzieć Dostęp do ustawień w zależności od roli.
Dostęp do aplikacji kandydatów
W ramach prowadzonych projektów możesz wykonywać pełną pracę na aplikacjach kandydatów. Z poziomu konkretnego projektu:
dotrzesz do konkretnych kandydatów za pomocą filtrów oraz wyszukiwarki;
dodasz kandydata ręcznie do systemu;
przypiszesz ocenę kandydatowi oraz dodasz na jego karcie notatki;
oznaczysz kandydata za pomocą tagów.
Dodatkowo przeglądając aplikacje kandydatów możesz przeprowadzić także wszystkie najważniejsze akcje, jak: umawianie spotkań, odrzucanie kandydata z prowadzonego procesu, zmiana etapów, wysłanie Interaktywnej Karty Kandydata, wysłanie Badania Satysfakcji Kandydata (jeżeli moduł jest dostępny w Waszej organizacji) czy przypisanie lub zaproszenie do innej rekrutacji.
Wszystkie działania możliwe do wykonania na aplikacjach kandydatów opisujemy szczegółowo tutaj: Działania na aplikacjach kandydatów
Pamiętaj, że wszystkie umówione spotkania i ustawione przypomnienia zostaną zanotowane w kalendarzu spotkań, widocznym z poziomu strony startowej systemu ;)
Zakładka "Moi kandydaci"
Chcesz wyszukać konkretnego kandydata, np. po numerze telefonu? Możesz skorzystać z zakładki "Moi kandydaci". W tym miejscu zobaczysz wszystkich kandydatów, którzy aplikowali do prowadzonych w systemie projektów:
Dostępne raporty
System eRecruiter wspomaga także Twoją pracę poprzez możliwość generowania różnego rodzaju raportów. Możesz je wygenerować i pobrać bezpośrednio do pliku w MS Excel, dzięki czemu masz nieograniczone możliwości ich wykorzystania. Jako 'Rekruter' masz dostęp do poniższych raportów:
TUTAJ możesz sprawdzić jakie szczegółowe informacje zawiera ten raport.
Raport "Lista kandydatów" to obszerna tabela, w której znajdziesz m.in. dane poszczególnych kandydatów, informacje z formularza, oznaczenia, które zostały dodane do kandydatów czy informacje z Interaktywnej Karty Kandydata wysyłanej do managerów.
raport "Podsumowanie rekrutacji":
Raport "Podsumowanie rekrutacji" który wskazuje ile kandydatów jest na danym etapie rekrutacji i z jakich źródeł kandydaci aplikowali. Dodatkowo pokazuje rozkład ocen rekruterów i menadżerów, a także przyrost liczby kandydatów z poszczególnych źródeł.
Jeśli w Waszej organizacji korzystacie z modułu raportowego to w zakładce "Raporty" znajdziesz pozostałe sekcje z danymi:
Gdzie szukać wsparcia i informacji?
W każdej chwili, zachęcamy do korzystania z naszej bazy wiedzy :) Trafisz do niej za pomocą ikony książki, zlokalizowanej w prawym górnym rogu systemu:
Jeśli natomiast potrzebujesz wsparcia w bieżącej sytuacji- napisz do nas na czacie, nasi konsultanci udzielą odpowiedniej pomocy. Ikona czatu znajduje się w prawym, dolnym rogu systemu: