"Użytkownik Plus" to jedna z ról, gwarantująca dostęp wyłącznie do wybranych projektów rekrutacyjnych. O tym w jakie projekty zostaniesz zaangażowany decyduje osoba o roli: Administrator bądź Rekruter bądź Ty tworząc własne projekty.
Zakładki: Rekrutacje, Formularze i Ogłoszenia
W zakładce "Rekrutacje" zobaczysz wyłącznie listę projektów, do których zespołów zostałeś przypisany bądź, które należą do Ciebie (dotyczy to również wyszukiwania projektów, zarówno aktywnych jak i archiwalnych). Dodatkowo, z poziomu tej zakładki możesz:
Wyróżnić preferowane projekty, tak by wyświetlały się na stronie głównej systemu, od razu po zalogowaniu. Aby wyróżnić projekt wystarczy kliknąć gwiazdkę zlokalizowaną z lewej strony nazwy projektu:
Wejść do "generatora linków" i skopiować wygenerowane wcześniej linki do rekrutacji- zobaczysz całą listę gotowych linków z formularzami dedykowanymi dla konkretnych źródeł. Do generatora linków możesz dostać się poprzez ikonę spinacza lub przycisk akcji (3 pionowe kropki) -> "linki do rekrutacji":
Podejrzeć, gdzie dla danego projektu zostały opublikowane ogłoszenia z poziomu systemu-> wchodzimy w przycisk akcje (3 pionowe kropki) i dalej w "Zobacz ogłoszenie":
Zawsze możesz również dopasować widok listy do własnych potrzeb. Wystarczy wejść w "koło zębate" zlokalizowane z prawej strony. Tam dokonasz własnych ustawień tego, jakie informacje mają wyświetlać się z poziomu zakładki "Rekrutacje":
Dzięki dostępności do zakładki "Formularze" możesz zaproponować swój własny zestaw pytań, które chcesz by były zawarte w prowadzonym projekcie. Po utworzeniu gotowego formularza, osoba zakładająca projekt może od razu go przypisać, dzięki czemu aplikujący kandydaci będą odpowiadać na pytania kluczowe z Twojej perspektywy.
Więcej informacji o tym, jak utworzyć formularz znajdziesz w artykule
Jak utworzyć formularz aplikacyjny w systemie?
Masz także bezpośredni dostęp do zakładki "Ogłoszenia". Sprawdzisz tam treści ogłoszeń opublikowanych do prowadzonych przez Ciebie projektów, a także zweryfikujesz gdzie zostały one opublikowane oraz jaki jest status i okres ich publikacji. Przycisk "dodaj ogłoszenie" pozwoli na publikację ogłoszenia na Stronie Kariery bądź w Intranecie, jeśli korzystacie z modułu integracja.
Zakładka "Ustawienia"
Tak prezentuje się widok tej zakładki- po wejściu w ikonę z inicjałami wybieramy "Ustawienia":
Co możesz podejrzeć lub spersonalizować w konkretnych zakładkach ustawień?
"Ustawienia Twojego konta"- na tę zakładkę składają się 3 sekcje:
'Twoje dane', gdzie ustawisz domyślne miejsce spotkań z kandydatami a także zmienisz hasło logowania do systemu;
'Ustawienia komunikacji'- to identyczny panel jak opisane poniżej "powiadomienia";
'Logowanie do aplikacji'- w tym miejscu znajdziesz listę aplikacji, które administrator Twojego systemu połączył z eRecruiter. Jeśli taka integracja została przeprowadzana, pojawi się tu możliwość zalogowania np. do Microsoft Teams czy Outlook.
"Powiadomienia"- w tej sekcji możesz ustalić jak chcesz otrzymywać najważniejsze informacje o akcjach w systemie. Komunikaty możesz otrzymywać trzema ścieżkami:
Powiadomienie systemowe pojawi się wewnątrz systemu eRecruiter (przy ikonie koperty lub dzwonka w prawym górnym rogu);
Powiadomienie e-mail otrzymasz na swój adres mailowy;
Powiadomienia mobile otrzymasz na telefon jeśli posiadasz aplikację mobilną eRecruiter.
"Formularz"- w tej sekcji zobaczysz listę pytań stworzonych w "Bibliotece pytań" przez innych użytkowników.
Ważne! Na potrzeby stworzenia własnego formularza aplikacyjnego możesz tworzyć pytania własne, ale nie zapiszesz ich na później w bibliotece pytań- taki dostęp posiadają wyższe role w systemie.
"Szablony ogłoszeń" - możliwość dodawania/usuwania szablonów ogłoszeń
"Szablony wiadomości"- możesz podejrzeć stworzone własne szablony wiadomości i ewentualnie dodać nowe treści (w zależności od wersji systemu). Pamiętaj by dodając indywidualne treści używać pól inteligentnych-> Czym są szablony wiadomości?
Dostęp do aplikacji kandydatów
W ramach prowadzonych projektów możesz wykonywać pełną pracę na aplikacjach kandydatów. Z poziomu konkretnego projektu:
dotrzesz do konkretnych kandydatów za pomocą filtrów oraz wyszukiwarki;
dodasz kandydata ręcznie do systemu;
przypiszesz ocenę kandydatowi oraz dodasz na jego karcie notatki;
oznaczysz kandydata za pomocą tagów (stworzonych wcześniej w systemie).
Dodatkowo przeglądając aplikacje kandydatów możesz przeprowadzić także wszystkie najważniejsze akcje, jak: umawianie spotkań, odrzucanie kandydata z prowadzonego procesu, zmiana etapów, wysłanie Interaktywnej Karty Kandydata, wysłanie Badania Satysfakcji Kandydata (jeżeli moduł jest dostępny w Waszej organizacji) czy przypisanie lub zaproszenie do innej, prowadzonej przez Ciebie rekrutacji.
Wszystkie działania możliwe do wykonania na aplikacjach kandydatów opisujemy szczegółowo tutaj: Działania na aplikacjach kandydatów
Pamiętaj, że wszystkie umówione spotkania i ustawione przypomnienia zostaną zanotowane w kalendarzu spotkań, widocznym z poziomu strony startowej systemu ;)
Zakładka "Moi kandydaci"
Chcesz wyszukać konkretnego kandydata, np. po numerze telefonu? Możesz skorzystać z zakładki "Moi kandydaci". W tym miejscu zobaczysz wszystkich kandydatów, którzy aplikowali do projektów, do których masz dostęp. Jeżeli kandydat aplikował również na inne projekty, do których nie masz dostępu, zobaczysz wyłącznie informację, że brał lub bierze w nich udział oraz na jakim etapie się znajduje- bez możliwości wejścia w szczegóły projektu:
Dostępne raporty
System eRecruiter wspomaga także Twoją pracę poprzez możliwość generowania różnego rodzaju raportów. Możesz je wygenerować i pobrać bezpośrednio do pliku w MS Excel, dzięki czemu masz nieograniczone możliwości ich wykorzystania. Jako 'Użytkownik Plus' masz dostęp do poniższych raportów:
TUTAJ możesz sprawdzić jakie szczegółowe informacje zawiera ten raport.
Raport "Lista kandydatów" to obszerna tabela, w której znajdziesz m.in. dane poszczególnych kandydatów, informacje z formularza, oznaczenia które zostały dodane do kandydatów czy informacje z Interaktywnej Karty Kandydata wysyłanej do managerów.
raport "Podsumowanie rekrutacji":
Raport "Podsumowanie rekrutacji" który wskazuje ile kandydatów jest na danym etapie rekrutacji i z jakich źródeł kandydaci aplikowali. Dodatkowo pokazuje rozkład ocen rekruterów i menadżerów, a także przyrost liczby kandydatów z poszczególnych źródeł.
Gdzie szukać wsparcia i informacji?
W każdej chwili, zachęcamy do korzystania z naszej bazy wiedzy :) Trafisz do niej za pomocą ikony książki, zlokalizowanej w prawym górnym rogu systemu:
Jeśli natomiast potrzebujesz wsparcia w bieżącej sytuacji- napisz do nas na czacie, nasi konsultanci udzielą odpowiedniej pomocy. Ikona czatu znajduje się w prawym, dolnym rogu systemu