Przejdź do głównej zawartości
Wszystkie kolekcjeRaporty w eRecruiter
Jak raportować przebieg wybranej rekrutacji?
Jak raportować przebieg wybranej rekrutacji?

Przeczytaj jak możesz raportować dane na temat konkretnego procesu rekrutacji.

Zuzanna avatar
Napisane przez Zuzanna
Zaktualizowano ponad 10 miesiące temu

W eRecruiter znajdziesz dwa raporty, które pozwolą Ci przeanalizować przebieg wybranej rekrutacji. 

Pierwszy z nich to Podsumowanie rekrutacji, które wskazuje ile kandydatów jest na danym etapie rekrutacji i z jakich źródeł kandydaci aplikowali. Dodatkowo pokazuje rozkład ocen rekruterów i menadżerów, a także przyrost liczby kandydatów z poszczególnych źródeł. 

Drugi raport to Lista kandydatów - ten raport pozwala na szerszą analizę aplikacji kandydatów. Dzięki niemu wszystkie informacje na temat aplikacji są w jednym pliku, dodatkowo znajdziesz w nim informacje odnośnie Interaktywnej Karty Kandydata. Pomoże Ci to sprawdzić kiedy i do kogo karty kandydatów były wysłane, zobaczysz jakie decyzje podejmowali menadżerowie i jaki był czas ich reakcji. 

Jak wygenerować raport Podsumowanie rekrutacji?

Przejdź do zakładki Rekrutacje i znajdź projekt rekrutacyjny, do którego chcesz wygenerować raport. Następnie wybierz przy nim przycisk Akcje i wybierz Podsumowanie rekrutacji (opcja dostępna na samym dole listy). 

Raport zostanie wygenerowany w systemie i wyświetli się na środku ekranu. Znajdziesz w nim:

  • podstawowe informacje o rekrutacji,

  • zestawienie źródeł i etapów,

  • liczbę kandydatów w podziale na oceny,

  • przyrost liczby kandydatów,

  • podsumowanie decyzji menadżerów.

Raport możesz wydrukować lub pobrać go do PDF lub MS Excel. 

Jak wygenerować raport Lista kandydatów?

Przejdź do zakładki Rekrutacje i znajdź projekt rekrutacyjny, do którego chcesz wygenerować raport. Następnie wybierz przy nim przycisk Akcje i wybierz Lista kandydatów (przedostatnia opcja dostępna na liście). Dzięki tej akcji zrobisz eksport danych do pliku MS Excel. 

Raport zostanie wygenerowany i pobrany do pliku w MS Excel. Raport to obszerna tabela gdzie znajdziesz dane poszczególnych kandydatów, informacje z formularza, oznaczenia które zostały dodane do kandydatów i informacje z Interaktywnej Karty Kandydata wysyłanej do managerów. 

Koniecznie sprawdź ten raport i zobacz jak możesz go wykorzystać w swojej firmie! 

SŁOWA KLUCZOWE: raportowanie rekrutacji ; przebieg procesu ; lista kandydatów ; powody odrzucenia ; źródła aplikacji ; oceny ; IKK ; etapy projektu ;

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?