Chcesz zarchiwizować rekrutację?

Zamykasz proces rekrutacyjny w firmie i chcesz utrzymać porządek na swoich projektach prowadzonych w eRecruiter? Zadbaj o bieżące zamykanie i archiwizowanie rekrutacji w systemie. W tym artykule dowiesz się, jak to zrobić.

Krok pierwszy

By zarchiwizować rekrutację, upewnij się, czy rekrutacja została zamknięta. Jeżeli rekrutacja ma status Aktywna, kliknij w status i zmień go na Zakończona. 

Pamiętaj! Przed zakończeniem rekrutacji upewnij się, że wszystkie ogłoszenia opublikowane na to stanowisko wygasły lub zostały zdjęte. Po zakończeniu rekrutacji kandydaci nie będą mogli aplikować na tę rekrutację. 

System dla pewności poprosi o potwierdzenie tego kroku.

Krok drugi

Po zamknięciu rekrutacji opcja archiwizowania rekrutacji zostanie odblokowana przez system

Kliknij w przycisk Zakończona przy Twojej rekrutacji i wybierz Archiwizuj rekrutację.

Ważne! Po przeniesieniu rekrutacji do archiwum, rekrutacja zniknie z listy projektów w zakładce Rekrutacje. Nadal będziesz mieć do niej pełny dostęp w Archiwum. Zamknięcie rekrutacji nie spowoduje usunięcia aplikacji.

Jak zarchiwizować wiele rekrutacji jednocześnie?

Gdy rekrutacje mają już status Zakończona, zaznacz je checkboxami z lewej strony, a następnie kliknij w przycisk, który pojawi się u góry listy - Archiwizuj. Po jego kliknięciu, rekrutacje zostaną przeniesione do archiwum.

Jak odnaleźć zarchiwizowaną rekrutację?

W zakładce Rekrutacje kliknij w przycisk Wyszukiwanie i zaznacz checkbox Tylko rekrutacje archiwalne. Możesz oczywiście pododawać filtry, na których Ci zależy, a następnie kliknąć Szukaj. W wynikach wyszukiwania zobaczysz listę rekrutacji zarchiwizowanych.

Dlaczego warto przenosić rekrutacje do archiwum?

Odpowiedź jest prosta: by zachować porządek na liście projektów rekrutacyjnych. Jedno spojrzenie i wiesz, które projekty się toczą, a te, nad którymi praca została zakończona nie wprowadzają chaosu w Twoim miejscu pracy - systemie :-)

Czy udało Ci się znaleźć odpowiedź na swoje pytanie?