Przejdź do głównej zawartości
Wszystkie kolekcjePublikacja ogłoszeńNowe miejsca publikacji
Jaki adres email wpisać podczas tworzenia nowego miejsca publikacji?
Jaki adres email wpisać podczas tworzenia nowego miejsca publikacji?

Przyspiesz publikację ogłoszeń - uzupełniaj dane opiekunów źródeł.

Zuzanna avatar
Napisane przez Zuzanna
Zaktualizowano ponad tydzień temu

Jeżeli po stronie danego źródła (czyli medium, w którym publikujesz ogłoszenie o pracę) posiadasz swojego opiekuna, w okienku Email wpisz jego bądź jej adres mailowy, a w okienku Osoba kontaktowa imię i nazwisko tej osoby.

Co dalej?

Podanie adresu mailowego osoby kontaktowej pozwoli zautomatyzować wysyłkę gotowego szablonu ogłoszenia wraz z linkiem do rekrutacji do opiekuna z danego źródła. Opiekun otrzyma mail z danymi i opublikuje ogłoszenie na swojej stronie.

W ten sposób zaoszczędzisz czas bez konieczności kopiowania treści i wymiany mailowej. 

UWAGA: Jeśli jako nowe dodajesz miejsce publikacji, którego nie dotyczy żadna współpraca z opiekunem (np. firmowe social media), możesz w tym miejscu wpisać swój służbowy adres email.

Dowiedz się więcej

Więcej o tworzeniu nowych źródeł znajdziesz w artykule jak dodać nowe miejsce publikacji ogłoszenia?  A tu możesz przeczytać o tworzeniu linków do rekrutacji.

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?