Jak anulować wiadomość zaplanowaną do wysyłki?

Dowiedz się, gdzie i jak anulować zaplanowaną wysyłkę wiadomości do kandydata.

Zuzanna avatar
Napisane przez Zuzanna
Zaktualizowano ponad tydzień temu

Przypuśćmy, że znalazłeś się w sytuacji, kiedy przygotowałeś do wysyłki wiadomość z podziękowaniem kandydatowi za udział w rekrutacji (Odrzucenie po CV / Spotkaniu).
Kandydat, po ponownej weryfikacji, spodobał się managerowi zarządzającemu zespołem z danego obszaru i ten zmienił zdanie - chce go zaprosić na spotkanie. Co zrobić w takiej sytuacji, aby kandydat nie otrzymał dwóch sprzecznych informacji?
Anuluj wysyłkę wiadomości o odrzuceniu. 

Jak to zrobić? 

Na profilu kandydata w zakładce Wiadomości przy wiadomościach przygotowanych do wysyłki znajduje się ikona anulowania wiadomości: 

Po jej kliknięciu system zapyta, czy na pewno chcesz anulować wskazaną wiadomość:

Po potwierdzeniu wiadomość znika z zakładki Wiadomości i zostaje anulowana. W zakładce Historia z kolei pojawi się wpis kto, kiedy i jaką wiadomość anulował: 

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?