Komunikacja z kandydatem jest niezwykle ważna na każdym etapie rekrutacji. Równie ważne jest to, aby dobrze tą komunikacją zarządzać i nie umknął nam żaden mail. eRecruiter pomaga nam w tym poprzez notyfikacje w systemie

Centrum powiadomień

Informacje o nowej wiadomości oraz o odwołaniu spotkania przez kandydata znajdziesz w prawym górnym roku, pod ikoną koperty.

Jeśli klikniesz w ikonę koperty otworzy się Centrum Powiadomień, w którym podejrzysz najważniejsze informacje dotyczące danego powiadomienia.

Kliknięcie w nią przeniesie Cię do zakładki wiadomości na profilu kandydata, gdzie będziesz mieć możliwość przeczytania całej wiadomości, sprawdzić historię korespondencji oraz odpowiedzieć kandydatowi.

Gdy nowa wiadomość od kandydata pojawia się w systemie, przy awatarze aplikującego również wyświetla się różowa ikona z kopertą i liczbą nieodczytanych wiadomości. Kolor różowy zmieni się na szary, gdy odczytasz maila.

Jeżeli nie odczytasz wiadomości w Centrum Powiadomień, informacja o niej będzie widoczna przez 90 dni. Gdy odczytasz wiadomość, będzie jeszcze wyświetlana przez 7 dni. Możesz oczywiście skasować tę informację ręcznie, po rozwinięciu Centrum Powiadomień. Maksymalna liczba wiadomości w Centrum Powiadomień wynosi 100.

Możesz zarządzać powiadomieniami wybierając Ustawienia komunikacji w zakładce Moje konto w ustawieniach. Do tej zakładki możesz się dostać również przez Centrum powiadomień. Wystarczy, że klikniesz w koło zębate przy słowach "ustaw powiadomienia"

Od Ciebie zależy czy powiadomienie pojawi się tylko w systemie, czy przyjdzie również na Twój adres mailowy.

Możesz też zdecydować, czy powiadomienia będą dotyczyć tylko wysłanych wiadomości przez Ciebie, czy również wiadomości innych z rekrutacji, gdzie jesteś w zespole rekrutacyjnym.

Czy udało Ci się znaleźć odpowiedź na swoje pytanie?