Kandydat przynosi swoją aplikację osobiście lub wysyła Ci na maila. Co dalej? Jak sprawić, by znalazł się w systemie i by jego dane były przechowywane zgodnie z wymogami przepisów RODO? Taką aplikację w bardzo prosty sposób możesz wprowadzić do konkretnej rekrutacji w systemie.

Jak dodać aplikację do danej rekrutacji?

Wejdź do interesującego Cię projektu i kliknij w ikonę Dodaj kandydata, która znajduje się w prawym górnym rogu ekranu. Będziesz miał możliwość wyboru wprowadzenia kandydata wraz z plikiem CV.

Następnie wybierz dokument, który chcesz dodać i kliknij Dalej.

Sprawdź, czy dane kandydata zaczytały się poprawnie. Jeżeli tak, kliknij Dodaj kandydata.

Kandydat pojawi się w systemie jako nowy.

Uwaga:  jeżeli masz ustawiony czas przetwarzania danych w danym projekcie, to po dodaniu aplikacji do systemu, kandydatowi również ten czas będzie mierzony. Pamiętaj jednak, by kandydat zapoznał się z klauzulą informacyjną oraz zgodami, które obowiązują w Twojej organizacji.

Jak dodać kandydata do zakładki Moi Kandydaci?

Możesz również dodać CV do bazy wszystkich kandydatów. Wystarczy przejść do zakładki Moi kandydaci i kliknąć w prawym górnym rogu przycisk Dodaj kandydata. W tym miejscu będziesz mógł wprowadzić dane kandydata do systemu oraz wybrać źródło aplikacji. Nie możesz wgrać od razu pliku CV, jak miało to miejsce powyżej.

Po wprowadzeniu kandydata, będzie można wczytać CV z Twojego komputera. 

Po wykonaniu tego działania, kandydat pojawi się na liście. Możesz go przypisać do rekrutacji, lub zaprosić do wypełnienia formularza aplikacyjnego. Działania te wykonasz identycznie, jak robi się to z poziomu rekrutacji

Czy udało Ci się znaleźć odpowiedź na swoje pytanie?