Strona startowa systemu eRecruiter, nazywana również popularnie "domkiem" przeszła metamorfozę! Od teraz pomoże Ci w jeszcze skuteczniejszej pracy na obecnie prowadzonych rekrutacjach. Co możesz tu zrobić?

1. Wyróżnione rekrutacje

Wprowadziliśmy nowy model oznaczania rekrutacji - wyróżnione rekrutacje. To takie rekrutacje, które chcesz, aby pojawiły się na stronie startowej systemu, niezależnie od tego, czy osobiście ją prowadzisz, jesteś jedynie członkiem zespołu, czy chcesz ją "obserwować" z jakiegokolwiek innego powodu.

Jak dodać rekrutację do wyróżnionych?

Aby rekrutacja została wyróżniona, musisz ją oznaczyć, klikając w ikonę szarej gwiazdki. Jej kolor zmieni się wtedy na złoty, a rekrutacja automatycznie pojawi się na stronie startowej. Możesz oznaczyć rekrutację na liście rekrutacji oraz na ekranie edycji rekrutacji. Złota gwiazdka widoczna będzie zarówno na stronie startowej, jak i na liście rekrutacji w zakładce "Rekrutacje".

Jak usunąć rekrutację z wyróżnionych?

Wystarczy, że ponownie klikniesz na ikonę gwiazdki. Rekrutacja wtedy automatycznie zniknie ze strony startowej. Możesz to zrobić w trzech miejscach: na stronie startowej, na liście rekrutacji w zakładce "Rekrutacje", lub podczas edycji rekrutacji.

Jakie rekrutacje mogę wyróżnić?

Możesz oznaczyć rekrutacje o statusie "Aktywna" oraz "Robocza".

Czy rekrutacja zakończona może być wyróżniona?

Nie, jeżeli zakończysz rekrutację, przestaje być ona oznaczona, jako wyróżniona.

Czy mogę zakończyć rekrutację z poziomu strony startowej?

Klikając w trzy kropki po prawej stronie rekrutacji zobaczysz listę akcji, które możesz na niej wykonać. Jedną z nich jest edycja rekrutacji, z poziomu której możesz dokonać zamknięcia procesu rekrutacyjnego.

2. Zmiana kolejności rekrutacji

Na stronie startowej możesz sterować kolejnością wyświetlania rekrutacji.
Uwaga! Domyślnie każda nowa rekrutacja, którą oznaczysz jako wyróżnioną, będzie pojawiać się na górze listy rekrutacji na stronie startowej.
Aby zmienić kolejność rekrutacji, najedź kursorem z lewej strony belki. Pojawi się ikona: 

Przytrzymaj ikonkę i porusz kursorem w górę lub dół listy, by zmienić miejsce rekrutacji na liście.

System zapamięta ułożoną przez Ciebie kolejność i przy każdym logowaniu widzieć będziesz swój spersonalizowany widok.

3. Nieograniczona liczba rekrutacji

Dotychczas na stronie startowej można było wyświetlić do 15 rekrutacji. Usunęliśmy tę blokadę, aby można było lepiej dostosować ekran do własnych potrzeb rekrutacyjnych. Na stronie startowej pojawi się tyle rekrutacji, ile oznaczysz jako "wyróżnione" i zostaną tam tak długo, dopóki nie odznaczysz ikony gwiazdki lub proces zostanie zakończony.

4. Kalendarz

W kalendarzu widzisz swoje spotkania w podziale na cały miesiąc. Klikając na poszczególny dzień, zobaczysz jakie spotkania zostały umówione na dany dzień. Od razu otrzymujesz informację o nazwie procesu, miejscu i dacie spotkania oraz widzisz imię i nazwisko kandydata. Klikając w ikonę z prawej strony możesz przełożyć lub odwołać spotkanie - z tego poziomu również dostępna jest wysyłka wiadomości e-mail/SMS do kandydata.
Gdy klikniesz w imię i nazwisko kandydata, pojawi się przycisk "Drukuj dokumenty", który pozwoli Ci jednym kliknięciem wydrukować CV na spotkanie z kandydatem.

Czy udało Ci się znaleźć odpowiedź na swoje pytanie?