Jeżeli prowadzona przez Ciebie rekrutacja została wstrzymana, możesz oznaczyć ją w systemie i aktywować ponownie w późniejszym terminie.  Dzięki temu:

  • uporządkujesz procesy, które obecnie nie są prowadzone, bez konieczności zamykania rekrutacji

  • aplikacje kandydatów mogą nadal być przesyłane w odpowiedzi na ogłoszenie

  • w raportach podsumowujących pojawi się odpowiednia informacja o statusie rekrutacji

Zmień status rekrutacji na "Wstrzymana"

Status rekrutacji możesz zmienić w zakładce Rekrutacje lub na stronie startowej jeżeli projekt znajduje się wśród wyróżnionych.

Po wybraniu opcji Wstrzymaj rekrutację pojawi się poniższy komunikat:

Uwaga! Jeżeli Twoje ogłoszenie nadal jest opublikowane, pomimo wstrzymania rekrutacji kandydaci będą mogli zaaplikować. Nie otrzymają również żadnej automatycznej wiadomości z naszej strony, że rekrutacja jest wstrzymana.

Aktualny status oraz terminy wstrzymania rekrutacji zobaczysz na stronie startowej w systemie.

Aktywuj rekrutację ponownie

Łatwo odszukasz wstrzymane projekty w zakładce Rekrutacje, korzystając z opcji wyszukiwania.

Aby ponownie aktywować rekrutację wystarczy, że zmienisz jej status na aktywną. Możesz to zrobić w zakładce Rekrutacje lub na stronie startowej.

Poinformuj kandydatów o wstrzymaniu procesu rekrutacyjnego

Pamiętaj, że w przypadku wstrzymania procesu rekrutacyjnego, warto poinformować o tym Twoich kandydatów. Możesz to w łatwy sposób zrobić w systemie, wysyłając do nich e-mailing. O tym w jaki sposób wysłać wiadomość do wielu kandydatów na raz przeczytasz tutaj

Druga opcja to przygotowanie nowego szablonu własnego, który zostanie potem podłączony jako automatyczne podziękowanie za aplikowanie do wstrzymanej rekrutacji. W takiej wiadomości możesz na przykład napisać, że rekrutacja jest wstrzymana, ale pozostaniecie w kontakcie z kandydatem.

Czy udało Ci się znaleźć odpowiedź na swoje pytanie?