Wszystkie kolekcje
Ustawienia systemu (dla Administratora)
Szaty graficzne szablonów wiadomości
Szaty graficzne szablonów wiadomości

Dowiedz się, jak spersonalizować graficznie szablony wiadomości do kandydatów

Bartłomiej Rembecki avatar
Napisane przez Bartłomiej Rembecki
Zaktualizowano ponad tydzień temu

Czym są szaty graficzne szablonów wiadomości?

To opcja, która pozwala spersonalizować graficznie szablony wiadomości wysyłane z systemu eRecruiter do kandydatów. Grafiki dostosowane są do potrzeb i specyfikacji organizacji (tak, jak ma to miejsce w przypadku graficznych szablonów formularzy aplikacyjnych, czy ogłoszeń).

Personalizacją graficzną można objąć zarówno systemowe, jak i własne szablony wiadomości.

Za przygotowanie szaty graficznej szablonu wiadomości odpowiada zespół graficzny eRecruiter.

Uwaga! Opisywana usługa jest funkcją dodatkowo płatną. W celu poznania szczegółów, skontaktuj się ze swoim Opiekunem eRecruiter.

Gdzie znajdzie zastosowanie szablon graficzny wiadomości?

  • Przy podziękowaniu za aplikację jako element kończący proces aplikowania – pozwoli to wyróżnić się spośród innych pracodawców, do których kandydat wysyła swoją aplikację.

  • Podczas zaproszeń na spotkanie, by lepiej wyeksponować np. czas i miejsce spotkania, czy link do anulowania rozmowy.

  • W sytuacjach, gdy w firmowych programach pocztowych są już wykorzystywane szablony graficzne wiadomości. Dzięki temu e-maile wysyłane z systemu nie będą różniły się od tych wysyłanych ze skrzynki pocztowej.

  • W systemach, gdzie działa jednocześnie wiele spółek.

  • Gdy firma skupia się na utrwalaniu wśród kandydatów pozytywnego wizerunku pracodawcy i chce pozostać jak najlepiej zapamiętana.


Jak wygląda implementacja szablonu w eRecruiter?

  1. Otrzymasz od Opiekuna plik z podglądem szablonu w pliku .HTML. Następnie weryfikujesz, czy szablon przygotowany jest zgodnie z podanymi wcześniej wytycznymi.

  2. W przypadku jakichkolwiek nieprawidłowości w wyglądzie szablonu, prześlij zrzut ekranu z widokiem otwartego pliku .HTML wraz z opisem zmian do Opiekuna.

  3. Jeżeli nie ma żadnych zmian (lub zostały już one wprowadzone) samodzielnie wklejasz plik do systemu eRecruiter z pomocą Opiekuna lub instrukcji. Plik do wklejenia dodany jest do wiadomości e-mail w formacie .txt (notatnik) otrzymanej od Opiekuna.

  4. Po pomyślnym wklejeniu pliku do szablonu, szablon od razu może być wykorzystywany do korespondencji z kandydatami.


Jak wygląda przygotowany szablon graficzny wiadomości?

Po dodaniu szablonu w Ustawieniach systemu, a także podczas korzystania z niego, podczas wysyłki wiadomości widoczne będą linie podziału. To element, który będzie niewidoczny dla odbiorcy.

Wiadomość przed wysłaniem:

Wiadomość po wysłaniu:

Poniżej prezentujemy inne, przykładowe szablony wiadomości graficznej:

Instrukcja dodawania szaty graficznej do systemu

  1. W ustawieniach systemu otwórz szablon wiadomości, do której chcesz załączyć szatę graficzną.

  2. Na pasku zadań kliknij w ikonę „HTML”

3. Z otwartego okna edycji HTML usuń całą treść. Okno powinno być całkowicie puste (w przypadku nowych szablonów okno będzie puste).

4. Otwórz plik .txt otrzymany od Opiekuna w wiadomości e-mail. Skopiuj całą treść i wklej ją do okna edycji HTML.

5. Kliknij Aktualizuj, a następnie zapisz zmiany w szablonie wiadomości.

Szablon jest gotowy do użycia.

Ważne! Poczta Outlook nie jest dedykowaną skrzynką do wyświetlania graficznych szablonów wiadomości, ponieważ narzuca swoje kody bezpieczeństwa, które powodują, że mailing się rozjeżdża/ nieprawidłowo wyświetla.


Jakie materiały są potrzebne, by przygotować szatę graficzną szablonu wiadomości?

  1. Treść szablonu w edytowalnym pliku umożliwiającym kopiowanie

  2. Uwzględnienie w treści pól danych dostępnych w eRecruiter (pola, które uzupełniają się w wiadomości automatycznie - lista poniżej)

  3. Potrzebne grafiki o minimalnej szerokości 690 pikseli

  4. Odnośniki do social media lub innych stron internetowych, jeśli mają być zawarte w treści szablonu

  5. Wizualizacja/efekt końcowy


Lista pól danych dostępnych w szablonach wiadomości:

Gotowe szablony:

{Nazwa Stanowiska}

{Imię i Nazwisko Rekrutera}

{Imię Kandydata}

{Nazwisko Kandydata}

{Nazwa Firmy}

{Adres Firmy - Ulica}

{Adres Firmy - Numer Domu}

{Adres Firmy - Numer Lokalu}

{Adres Firmy - Kod Pocztowy}

{Adres Firmy - Miasto}

{Numer Telefonu Firmy}

{Email Rekrutera}

{Imię Nazwisko Kandydata}

{Numer stacjonarny rekrutera}

{Numer komórkowy rekrutera}

{Stanowisko rekrutera}

{Nazwa spółki}

Własne szablony:

{Nazwa Stanowiska}

{Imię i Nazwisko Rekrutera}

{Imię Kandydata}

{Nazwisko Kandydata}

{Termin spotkania}

{Nazwa Firmy}

{Adres Firmy - Ulica}

{Adres Firmy - Numer Domu}

{Adres Firmy - Numer Lokalu}

{Adres Firmy - Kod Pocztowy}

{Adres Firmy - Miasto}

{Numer Telefonu Firmy}

{Email Rekrutera}

{Miejsce spotkania - Numer lokalu}

{Miejsce spotkania - Miasto}

{Miejsce spotkania - Numer domu}

{Miejsce spotkania}

{Miejsce spotkania - Kod pocztowy}

{Miejsce spotkania - Ulica}

{Numer stacjonarny rekrutera}

{Numer komórkowy rekrutera}

{Stanowisko rekrutera}

{Link do edycji danych}

{Link_do_odwołania_spotkania}

{Nazwa spółki}

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?