Poznaj nową, szybką ścieżkę zakładania projektów rekrutacyjnych! Dotychczas dzięki skorzystaniu z opcji kopiowania projektu:

  • 98% projektów zostało aktywowanych w mniej niż 5 min

  • 29% projektów otrzymało pierwszą aplikację kandydata w mniej niż 1h


Aby założyć nowy projekt poprzez opcję kopiowana, należy kliknąć przycisk "+Dodaj projekt", który znajduje się w pasku górnym menu eRecruiter.

Aby odnaleźć projekt, który chcesz skopiować, możesz skorzystać z wyszukiwarki znajdującej się po lewej stronie. Pozwala ona na przeszukiwanie całej dostępnej bazy projektów rekrutacyjnych, również z uwzględnieniem projektów archiwalnych. Wyszukiwanie odbywa się po nazwie stanowiska.

Możesz również skorzystać z ostatnich lub najczęstszych projektów w Twojej firmie. Aby skopiować wybraną rekrutację, najedź na dany kafelek, a pojawi się opcja „Skopiuj projekt”.

Następnie edytuj wymagane elementy rekrutacji i aktywuj projekt.

Czytaj dalej:

Jak opublikować ogłoszenie?

Jak dodać nowy projekt rekrutacyjny?

Czy udało Ci się znaleźć odpowiedź na swoje pytanie?