Poznaj nową, szybką ścieżkę zakładania projektów rekrutacyjnych! Dotychczas dzięki skorzystaniu z opcji kopiowania projektu:

  • 98% projektów zostało aktywowanych w mniej niż 5 min

  • 29% projektów otrzymało pierwszą aplikację kandydata w mniej niż 1h


Aby założyć nowy projekt poprzez opcję kopiowana, należy kliknąć przycisk "+Dodaj projekt", który znajduje się w pasku górnym menu eRecruiter.

Aby odnaleźć projekt, który chcesz skopiować, możesz skorzystać z wyszukiwarki znajdującej się po lewej stronie. Pozwala ona na przeszukiwanie całej dostępnej bazy projektów rekrutacyjnych, również z uwzględnieniem projektów archiwalnych. Wyszukiwanie odbywa się po nazwie stanowiska.

Możesz również skorzystać z ostatnich lub najczęstszych projektów w Twojej firmie. Aby skopiować wybraną rekrutację, najedź na dany kafelek, a pojawi się opcja „Skopiuj projekt”.

Następnie edytuj wymagane elementy rekrutacji i aktywuj projekt.

Możesz również skopiować projekt z poziomu zakładki Rekrutacje poprzez przycisk Akcje:

Uwaga! Dla niektórych pól z zakładki Raportowanie mogła zostać włączona obowiązkowość, ale już po aktywowaniu projektu, który kopiujemy. Dlatego też może zdarzyć się tak, że system przed aktywacją projektu, będzie wymagał uzupełnienia dodatkowych pól, których wcześniej nie musieliśmy wypełniać.

Czytaj dalej:

Jak opublikować ogłoszenie?

Jak dodać nowy projekt rekrutacyjny?

Czy udało Ci się znaleźć odpowiedź na swoje pytanie?