Jak działa Hirebot

HireBot ma dwa ważne zadania. Po pierwsze, rozmowa z kandydatem musi być płynna, zrozumiała i po prostu przyjemna. Dlatego HireBot wykorzystuje autorską technologię rozpoznawania naturalnego języka. Po drugie, kandydat powinien aplikować na ofertę, do której faktycznie jest najbardziej dopasowany. Dlatego HireBot stosuje algorytmy uczenia maszynowego.

Rozmowa odbywa się w okienku (widget) na Twojej stronie www. Bot prowadzi ją, zadając wszystkim kandydatom te same pytania oraz opcjonalnie przeprowadza quiz. Po analizie uzyskanych informacji prezentuje kandydatowi dopasowane oferty. Jeżeli kandydat decyduje się aplikować, HireBot zadaje pytania uzupełniające z formularza eRecruitera i przesyła wypełnioną aplikację do odpowiedniego miejsca w systemie ATS. Dane i informacje są bezpieczne, ponieważ cała operacja jest szyfrowana i zgodna z RODO.

Rozmowa to także dobra okazja by HireBot przekazywał kandydatom “między wierszami” ciekawe informacje o historii firmy, jej wartościom, atmosferze pracy. Dzięki temu zaoszczędzisz czas w trakcie bezpośrednich rozmów z wybranymi kandydatami.

Jak zintegrować HireBota z eRecruiter?

Integracja obu systemów jest niezwykle prosta. Nie wymaga ingerencji zespołów IT, dlatego bez problemu wykonasz ją samodzielnie.

Jeśli nie korzystasz jeszcze z HireBota, skontaktuj się z nami klikając przycisk „poproś o szczegóły” w zakładce Marketplace w systemie eRecruiter >tutaj<. Przekażemy Twój kontakt przedstawicielowi Emplocity.

Pamiętaj: jedynie użytkownicy z dostępem do Profilu administracyjnego mogą dokonać integracji.

1. Krok pierwszy: aktywacja

Aby integracja przebiegła poprawnie, na samym początku po zalogowaniu się do eRecruitera wejdź w “Ustawienia”, które znajdują się w prawym górnym rogu, po kliknięciu w awatar. Następnie w zakładce, która pojawiła się po lewej stronie, znajdź i wejdź w “Integracje z eRecruiter”. Wyszukaj w “Moje integracje” Emplocity i kliknij w przycisk “Aktywuj”:

2. Krok drugi: wygenerowanie Access Key
Po kliknięciu w przycisk “Aktywuj” powinno pojawić się okno jak na poniższym zdjęciu:

Ustaw wszystko tak analogicznie do ustawień, które widzisz powyżej. Po kliknięciu w button “Wygeneruj token dostępu”, pokaże Ci się kolejne okienko:

Skopiuj powyższy kod i prześlij go do opiekuna Emplocity. Wygenerowanie nowego kodu powoduje inwalidacje poprzednio wygenerowanego kodu - konieczne jest jego wysłanie do Emplocity.

3. Wybierz sposób publikacji ogłoszeń w HireBot:

Są dwie możliwości do wyboru:

  • Chatbot będzie prowadził rekrutacje na wszystkie stanowiska, które będą opublikowane poprzez zakładkę “Strona Kariery”,

  • Chatbot prowadzi rekrutacje tylko na wybrane stanowiska.

W przypadku pierwszej opcji, wystarczy, że przekażesz nam kod, który znajdziesz wchodząc w zakładkę “Ustawienia”. Po lewej stronie znajdziesz zakładkę “Strona kariery i Intranet” - kliknij w nią. Otworzy się kolejne okienko - przejdź do zakładki “Integracje i Intranet”, skopiuj i prześlij do opiekuna Emplocity link, który znajduje się pod “Dane w formacie JSON”. Poinformujemy Cię jak tylko chatbot będzie gotowy.

Jeśli chciałbyś, aby HireBot prowadził rekrutacje tylko na wybrane stanowiska - w “Ustawieniach” znajdź i przejdź do zakładki “Miejsce publikacji ogłoszeń”:

Następnie kliknij w “Multipublikacja” i znajdź “Emplocity”, zaznacz ten wariant. Po wykonaniu powyższych czynności poinformuj o tym opiekuna po stronie Emplocity:

Część integracji na platformie eRecruiter została zakończona. Dalsza część odbywa się w panelu administratora HireBot (moduł Q&A, aktualne rekrutacje). Poinformujemy Cię, kiedy chatbot będzie już gotowy.

1. Zaloguj się na profil administratora chatbota, aby móc sprawdzać statystyki, aktualizować informacje o Twojej firmie oraz odpowiadać na dodatkowe pytania kandydatów:

2. W zakładce “menadżer rekrutacji” znajdziesz informacje na temat Twoich aktualnych rekrutacji wraz ze statystykami:

3. W zakładce “baza wiedzy” sprawdzisz pytania od kandydatów oraz w łatwy sposób na nie odpowiesz oraz zaktualizujesz wiedzę HireBota:

W przypadku pytań zachęcamy do kontaktu z Twoim opiekunem z Emplocity,

Czy udało Ci się znaleźć odpowiedź na swoje pytanie?