UWAGA: opcja dostępna tylko dla Administratora systemu. Jeżeli potrzebujesz usunąć dane kandydata - skontaktuj się z Administratorem w Twojej firmie.
Pamiętaj! To Ty, jako administrator danych osobowych, decydujesz o tym, w jaki sposób będziesz realizował żądania kandydatów. eRecruiter wesprze Cię w ich realizacji poprzez udostępnienie specjalnych funkcjonalności. Rekomendujemy utworzenie wewnętrznych procedur, zgodnych z zasadami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych przyjętymi w Twojej organizacji, które określą zasady działania w przypadku wystąpienia żądań kandydatów.
Jak spełnić żądanie kandydata?
Wyeksportuj wszystkie dane kandydata do jednego pliku. W tym celu przejdź do zakładki Moi kandydaci i wyszukaj tego kandydata. Zaznacz jego profil, a następnie kliknij w przycisk Akcje. Z listy rozwijanej wybierz RODO i Wygeneruj dane.
Ważne! Przed spełnieniem żądania powinieneś zweryfikować tożsamość kandydata, który zwrócił się z prośbą o dostęp do danych. Rekomendujemy stworzenie w tym celu wewnętrznej procedury, która określi zasady działania w Twojej organizacji.
Plik z danymi kandydata powinien być przesłany w bezpiecznej formie, np. poprzez zabezpieczenie pliku hasłem, które udostępnisz w odrębny sposób.
Jakie dane zawiera plik?
Plik dotyczy kandydata, zatem zbiera on dane ze wszystkich rekrutacji w których uczestniczyła dana osoba. Plik zawiera:
wszystkie dokumenty przesłane przez kandydata w formularzach aplikacyjnych
dane kandydata: imię, nazwisko, adres mail, nazwa rekrutacji
odpowiedzi na pytania z formularzy aplikacyjnych
SŁOWA KLUCZOWE: akcja "RODO" ; żądanie ; jak wygenerować dane ; prawo kandydata do przeniesienia danych