Ważne! Informacje dotyczą tylko wersji systemu Pro Premium i Pro Plus.
eRecruiter oferuje prowadzenie rekrutacji dla wielu spółek w ramach jednego systemu. Po wprowadzeniu ich do systemu możesz podzielić swój zespół rekrutacyjny ze względu na to, do procesów której spółki/spółek powinien mieć dostęp. Informacje o spółkach pojawią się również w raportowaniu.
Uwaga! Tylko Administrator może zarządzać modułem wielu spółek oraz przypisywać do nich Użytkowników.
Jak dodać spółki do systemu?
Przejdź do Ustawień i wejdź w zakładkę Spółki w sekcji System w Twojej firmie.
Kliknij w Dodaj spółkę, by zdefiniować nową spółkę w systemie.
Następnie zdefiniuj nazwę spółki. Możesz również wgrać jej logotyp, który będzie wyświetlał się kandydatom na formularzu aplikacyjnym.
Jeżeli prowadzisz rekrutacje dla więcej niż jednej spółki, możesz w zakładce Ustawienia Twojego konta wybrać, która ma być przypisana do Ciebie jako domyślna. Dzięki temu, zakładając nowy projekt, od razu będzie wybrana na liście rekrutacji.
Teraz przejdź do zakładki Użytkownicy i przypisz wybrane osoby do zdefiniowanych wcześniej spółek. Możesz to zrobić na dwa sposoby:
zaznacz Użytkowników i następnie przypisz im odpowiednią spółkę;
lub wejdź w edycję danych Użytkownika i tam określ do jakiej spółki ma być przypisany.
Pamiętaj! Administratorzy i Rekruterzy mają automatycznie przypisane do siebie wszystkie spółki, nie można im zmniejszyć dostępu do wybranej spółki.
Nowa rola w systemie: Rekruter Mini
Jeżeli chcesz, aby ktoś z Twojej organizacji widział wszystkie rekrutacje z danej spółki bez konieczności przypisywania go za każdym razem do projektu, nadaj mu rolę Rekrutera Mini i przypisz do wybranej spółki/spółek. Podczas tworzenia rekrutacji do danych spółek, Rekruter Mini będzie automatycznie do nich przypisany.
Role w systemie opisane zostały tutaj.
Przeczytaj: Jak założyć rekrutację dla spółki?
SŁOWA KLUCZOWE: spółki ; jak dodać logo ; gdzie przypisać nową spółkę ; jak przypisać użytkownika do spółki ; ustawienia ; |