Przejdź do głównej zawartości
Jak przypisać użytkownika do rekrutacji?

Współdzielisz proces rekrutacji i chcesz, by inny członek zespołu miał do niej dostęp w systemie? Podpowiadamy, jak to zrobić.

Zuzanna avatar
Napisane przez Zuzanna
Zaktualizowano ponad 6 miesiące temu

Współdzielisz z kimś projekt rekrutacyjny lub zlecasz go komuś? Możesz przypisać do rekrutacji innego użytkownika systemu. 

Zachęcamy do przeczytania artykułu lub obejrzenia filmu:

W tym celu przejdź do zakładki Rekrutacje i odznacz wybraną rekrutację. Wówczas uaktywni się powyżej listy rekrutacji przycisk Przypisz użytkowników

Kliknij w przycisk i wybierz z listy użytkownika, któremu chcesz nadać dostęp do rekrutacji. Następnie zapisz swój wybór i gotowe! Od teraz wybrany przez Ciebie użytkownik ma dostęp do rekrutacji i może na niej pracować w systemie.

Uwaga! Jeśli chcesz przypisać do rekrutacji użytkownika, który nie widnieje na liście, skontaktuj się z Administratorem systemu w Twojej firmie. Poproś, by zweryfikował, czy dana osoba ma dostęp do systemu. 

Co w przypadku, gdy dana osoba nie ma dostępu do systemu?

Jeżeli jesteś Administratorem, możesz nadawać wybranym osobom w swojej firmie dostępy do systemu. Tutaj dowiesz się, jak to zrobić. 

Ważne: Tylko Administrator posiada odpowiednie uprawnienia do nadawania dostępu do systemu. 

SŁOWA KLUCZOWE: jak dodać osobę do zespołu ; jak przypisać kilku użytkowników ; zespół ; jak dodać użytkownika ;

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?